دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

علی دایی: نفت تیم بزرگی است/ در نیم فصل تغییر آنچنانی نداریم

سرمربی صبای قم گفت: مساوی با نفت ما را اصلاً راضی نمی‌کند و به هیچ عنوان به تساوی فکر نمی‌کنیم.
کد خبر : 59017

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: «مطمئناً این بازی قبل از تعطیلات یکی از مهمترین بازی‌هاست که می‌تواند ما را به بالای جدول بچسباند. ما به دنبال آن هستیم که سه امتیاز این مسابقه را بگیریم و برای رسیدن به این هدف تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم.»


وی با تمجید از تیم نفت یادآور شد: «نفت تیم بزرگی است. به نظر من باختی که این تیم برابر تراکتورسازی داشت از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. نفتی‌ها در هفته‌های گذشته امتیازات خوبی را به دست آوردند و اگرچه بازی را به تراکتورسازی باختند، بازی خوبی را مقابل این تیم به معرض نمایش گذاشتند.»


دایی افزود: «نفتی‌ها می‌خواهند از قافله مدعیان عقب نمانند و به همین دلیل به سه امتیاز دیدار برابر تیم ما احتیاج دارند. ما هم در زمین خود بازی می‌کنیم و می‌خواهیم سه امتیاز دیگر به امتیازات‌مان اضافه کنیم تا با خیال راحت اردوی نیم‌فصل را داشته باشیم.»


سرمربی صبای قم خاطرنشان کرد: «مساوی با نفت ما را اصلاً راضی نمی‌کند و به هیچ عنوان به تساوی فکر نمی‌کنیم. در حال حاضر تیم‌های بالای جدول اکثر بازی‌های خود را می‌برند و ما هم باید بازی‌های بیرون و داخل خانه را ببریم، بنابراین روی سه امتیاز بازی با نفت حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.»


وی در ادامه راجع به تصمیم وی برای جذب بازیکن، عنوان کرد: «با 2 تا 3 بازیکن صحبت کرده‌ایم که در نیم‌فصل آنها را جذب کنیم، البته تیم از هماهنگی خوبی برخوردار شده و تغییرات آنچنان زیادی در تیم صبای قم نداریم، مگر در پست‌هایی که نیاز به تقویت تیم داریم.»


دایی یاد آور شد: «هم با بازیکنان خارجی صحبت کرده‌ایم و هم با بازیکنان داخلی هماهنگ شده که در اردوی کیش از آنها تست بگیریم، البته در لیست بازیکنان بزرگسال ما تنها یک جای خالی وجود دارد و با توجه به اینکه تیم به هماهنگی رسیده تغییر زیادی نداریم.خدا را شکر در تیم ما یک مبارزه و فعالیت بین بازیکنان وجود دارد تا بچه‌ها خودشان را ثابت کنند؛ نکته‌ای که ما را به آینده امیدوار می‌کند.»


سرمربی صبای قم گفت: «به هیچ عنوان خروجی از لیست تیم نداریم، درست نیست کسی را کنار بگذاریم، همه بازیکنان تیم به نوعی به ما کمک کرده‌اند، سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان و یک بازیکن که مشکلات ما را حل کند، استفاده کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته