دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1394 - 15:01

لایک جوانی در واحد دولت آباد/ ارتقای سلامت روان و افزایش آگاهی دانشجویان در مهارتهای زندگی

کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی (لایک جوانی) ویژه دانشجویان در واحد دولت آباد برگزار شد. این کارگاه، در راستای ارتقای سلامت روان و افزایش آگاهی دانشجویان در رابطه با مهارتهای زندگی و فلسفه و هدف اصلی برای یک انتخاب درست تشکیل شد.
کد خبر : 59013

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی آقاامینی کار‌شناس خانواده در این کارگاه گفت: داشتن رابطه یصمیمی می تواند پیش زمینه یکی از نیرومند‌ترین دلایل انسان برای ایجاد و ادامه یک زندگی شیرین در راسای دست یابی به اهداف والایی ترسیم شده برای زوجین باشد.


وی افزود: در عصر حاضر، بعضی از مادیون؛ ثروت، شهرت و آزادی را سه عامل اصلی برای رسیدن به بهترین لذت‌ها بیان می‌کند، ولی با بیان مصادیق روشن از کسانی که در طول زندگی به هر سه مورد از این عوامل رسیدند و در پایان دست به خودکشی زدند و یا با تاریکی و پوچی از زندگی خداحافظ کردند، می‌توان فهمید که هدفی والا‌تر از این سه عامل باید برای رسیدن به خوشبختی بیان شود، تا انسان به لذتی برسد که نه تنها در زندگی از آن بهره‌مند شود بلکه با آن به آرامشی برسد تا با جان و روح به خداوند نزدیک شود.


آقاامینی گفت: اولین مهارت زندگی برای زوجین دانستن این مهم است، که هدف از ازدواج چیست؟ اگر تنها اهداف ما سه عامل بیان شده باشد، هدف کوچکی تعیین شده است، ولی اگر ازدواج الهی شد، دیگر هیچ‌گاه زوجین با یک زندگی بی‌هدف مواجه نمی‌شوند و در برای یکدیگر کهنه و تکراری نخواهند بود.


این کار‌شناس خانواده ریشه بسیاری از مشکلات را گم کردن اهداف در زندگی بیان کرد و از شرکت کنندگان درخواست کرد با تفکر به اهداف والای ازدواج بیندیشید، تا با انتخابی درست، زندگی صمیمی و شیرینی داشته باشند.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد دولت آباد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته