دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عالیشاه به دنبال طلسم شکنی

مهاجم این فصل پرسپولیس برای به دست آوردن دل هواداران تیمش به دنبال فتح دروازه استقلال خوزستان است.
کد خبر : 59001

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امید عالیشاه در دو فصل گذشته هافبک تیمش بود و اتفاقا در گلزنی هم موفق بود. شاید مهم ترین گل او به استقلال تهران در دربی رفت سال گذشته بود که باعث شکست حریف نامدارش شد و 3 امتیاز ارزشمند را نصیب تیمش کرد.


در رقابت های این فصل لیگ برتر با نظر برانکو عالیشاه یک خط جلوتر آمد و پشت سر طارمی مهاجم دوم تیمش شد، اما این تغییر پست برای عالیشاه خوش یمن نبوده است و هواداران پرسپولیس دل پری از او دارند چرا که در هر بازی چندین و چند موقعیت را از دست می دهد. کار به جایی رسیده که دوستداران پرسپولیس به این نتیجه رسیده اند که بهتر است برانکو از مهاجم دیگری به جای عالیشاه در ترکیب تیمش استفاده کند تا این تیم فقط به طارمی متکی نباشد.
بازیکن تکنیکی و البته سرعتی سرخ ها که همچنان به بازی رو به عقب و توپ گیری در میانه میدان عادت دارد امیدوار است با حضور در خط هجوم دروازه یکی از سختگیرترین مدافعان لیگ را باز کند و شرایط روحی و روانی اش را پیش از تعطیلات لیگ بهبود بخشد. هر چند خود او اعلام کرده توجهی به این صحبت ها ندارد اما در واقعیت این بازیکن وقتی با خودش تنهاست به شدت از عملکرد ضعیفش گله مند است.


طارمی برای شکستن طلسم عام گلزنی خود امروز علاوه بر مدافعان سختکوش استقلال خوزستان و سیستم تدافعی عبدالله ویسی، فرناندو دخسوس را نیز پیش رو دارد که در دیدارهای اخیر نشان داده آماده است تا در لحظات حساس ستاره تیمش لقب گیرد. باید دید امید عالیشاه از این بازی حساس و دیدنی می تواند با رسیدن به هدفش از زمین خارج شود یا باز هم ناکام بزرگ هفته های اخیر سرخ پوشان باقی می ماند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته