دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراز کمالوند: هر دو تیم تشنه کسب سه امتیاز هستند/ دربی تبریز جذاب و زیبا خواهد بود

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: قطعا این بازی با نتیجه تساوی به اتمام نخواهد رسید چون هر دو تیم تشنه کسب سه امتیاز هستند.
کد خبر : 58976

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار آنا، در خصوص دیدار حساس تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: «روز جمعه بازی خیلی حساس با تیم محبوب تراکتورسازی خواهیم داشت، از نظر من این دربی همیشه جذاب است. هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند و تاریخ این مسابقه همیشه پر گل و تماشایی بوده و کمتر در این بازی شاهد تساوی بوده ایم.»


وی افزود :«این دربی کمترین جنجال ها را داشته و هواداران هم همیشه از دو تیم استقبال کرده‌اند که این موضوع باعث افزایش جذابیت آن می شود. ما برای این بازی حساس کاملا آماده هستیم و می خواهیم با کسب سه امتیاز این بازی برنده باشیم و با تمام توان در این مسابقه حضور خواهیم داشت.»


سرمربی گسترش فولاد در مورد پیش بینی اش از نتیجه بازی خاطر نشان کرد: « قطعا این بازی با نتیجه تساوی به اتمام نخواهد رسید چون هر دو تیم تشنه کسب سه امتیاز هستند. تیم تراکتور با آمدن امیر قلعه نویی در سه هفته اخیر نتایج خوبی گرفته و لی متاسفانه ما در این سه هفته اخیر کمی بدشانسی آورده ایم. با توجه به اینکه تفکرات هر دو تیم هجومی است فکر نمی کنم که بازی با تساوی به پایان برسد.»


کمالوند در مورد حضور در استادیوم یادگار امام و هواداران تراکتور بیان کرد: «تراکتور و هوادارانش همیشه برای من خاص هستند. من با این تیم به فوتبال ایران معرفی شدم. در این سالها همیشه ارتباط خیلی خوب و تنگاتنگی با هواداران تراکتور داشتم. من همیشه برای آنها گل برده ام و امسال هم همین کار را خواهم کرد. امیدوارم آنها هم روز جمعه به استادیوم بیایند و دربی تبریز را از نزدیک تماشا کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته