دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1394 - 11:52

رسول جزینی: کسب مدال در المپیک دور از دسترس نیست/ اعزام سوریان به مسابقات قزاقستان

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مسابقات قزاقستان یکی از رقابت های انتخابی المپیک است که قرار است نوروزی، سوریان و بشیر باباجان زاده برای کسب سهمیه المپیک به این مسابقات اعزام شوند.
کد خبر : 58972

رسول جزینی در گفت و گو با خبرنگار آنا در خصوص وضعیت فعلی فرنگی کاران عنوان کرد: «اردوی پنجم فرنگی کاران به پایان رسیده است و هم اکنون آنها در شرایط روحی و جسمانی خوبی قرار دارند. از روزی که تمرینات را آغاز کردیم تا به امروز روند رو به رشدی داشتیم که امیدوارم روز به روز هم پیشرفت داشته باشیم.»


مربی کشتی فرنگی همچنین به مسابقات انتخاباتی قزاقستان اشاره کرد و گفت: «مسابقات قزاقستان یکی از رقابت های انتخابی المپیک است که در لیست ابتدایی ما قرار است نوروزی، سوریان، بشیر باباجان زاده برای کسب سهمیه المپیک به این مسابقات اعزام شوند امیدوارم شرایط خوب پیش برود و آنها با آمادگی مطلوب به این مسابقات اعزام شوند.»


جزینی همچنین در خصوص وضعیت سنگین وزنها به خصوص وزن 130 کیلوگرمی اظهار کرد: «در سنگین وزن رقابت بسیار نزدیک است و متاسفانه وزن 130 کیلوگرم ما بیشتر از همه آسیب دیده است. هم اکنون بضاعت ما در این وزن همین مقدار است که امیدوارم شرایط برای مسابقات گزینشی المپیک بهتر شود.»


مربی کشتی فرنگی درباره وضعیت باباجان زاده و دیر شروع کردن تمریناتش گفت: «باباجان زاده نسبت به سایر سنگین وزن ها تمریناتش را دیر شروع کرد اما هم اکنون وضعیت خوبی دارد و در حال پیگیری تمریناتش است. طبق برنامه ریزی های محمد بنا قرار است این کشتی گیر هم در مسابقات قزاقستان شرکت کند که امیدوارم با آمادگی حضور پیدا کند.»


وی با بیان اینکه کسب مدال در مسابقات المپیک دور از دسترس نیست تصریح کرد: «کشتی یک ورزش بی رکورد است و ما هم اکنون بهترین زمان طلایی خود را از دست دادیم، اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را در المپیک به دست بیاوریم. در اوزان سنگین وزن هم شانس کسب مدال دور از دسترس نیست.»


جزینی همچنین در مورد شرایط و امکانات کشتی فرنگی و گلایه های محمد بنا از این وضعیت خاطرنشان کرد: «متاسفانه شرایط به هیچ وجه المپیکی نیست البته ما تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین نتیجه را به دست بیاوریم اما به هرحال المپیک میدان سخت مبارزه است و حریفان هم بسیار قدرتمند هستند. اما جای خوشحالی دارد که کسی هدایت تیم را بر عهده گرفته که در بسیاری از مسابقات رسمی رزومه درخشانی داشته و بهترین نتیجه را کسب کرده است. به اعتقاد من بنا کار جهادی انجام داد چرا که شاید هر کس دیگری جای او بود با این وضعیت و امکانات سکان هدایت تیم ملی را بر عهده نمی گرفت. امیدوارم که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به رشته های مدال آور در المپیک نگاه ویژه ای داشته باشند. ما در این فاصله اندک تا رقابت‌های المپیک باید جهادی کار کنیم تا بتوانیم در المپیک آبروداری کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته