دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1394 - 11:10
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌و‌گو با آنا:

تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو در بزرگراه امام علی(ع)، جان یک عابر را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اشاره به تصادف زنجیره‌ای ۴ دستگاه خودرو در بزرگراه امام علی (ع) گفت: در این حادثه یک عابر پیاده جان خود را از دست داد و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.
کد خبر : 58962

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، از سانحه تصادف چند دستگاه خودرو در اتوبان امام علی (ع) خبرداد و اظهار کرد: در ساعت 6:18 صبح امروز برخورد چند دستگاه خودرو در جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به خروجی دماوند به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران، ماموران 2 ایستگاه از دو خط متفاوت به محل حادثه اعزام شدند.


وی با اشاره به اینکه با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 4 دستگاه خودروی سواری شامل 2 پراید، یک خودروی 206 SD و یک وانت پیکان به شدت با یکدیگر برخورد کرده‌آند، افزود: با بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد یکی از خودروها پس از برخورد با عابر پیاده موجب شده بود مابقی خودروها نیز به یکدیگر برخورد کنند، زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند ترافیک سنگینی در بزرگراه اتفاق افتاده بود و عابر پیاده نقش بر زمین بود و سرنشینان خودروها نیز از خودرو بیرون آمده بودند.


ملکی ادامه داد: پس از تحویل این عابر پیاده که حدوداً 45 سال سن داشت به عوامل اورژانس، مشخص شد وی جان خود را از دست داده است و یک خانم 65 ساله و یک آقای 36 ساله نیز دچار مصدومیت‌هایی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تاکید کرد: خودروها به محل امنی منتقل و محل حادثه برای بررسی علت تحویل عوامل پلیس شد و نهایتاً در ساعت 7 صبح عملیات این حادثه به اتمام رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته