دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1400 - 07:33
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم:

سلوک شهید چمران در حفظ ارزش‌ها و مبارزه الگوی رفتاری استادان قرار گیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: سلوک شهید چمران در حفظ ارزش‌ها و سیره این شهید در مبارزه باید الگوی رفتاری استادان بسیجی قرار گیرد.
کد خبر : 589602
محمدحسین رنجبر



محمدحسین رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در قشم با گرامیداشت ۳۱ خرداد (سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران) اظهار کرد: شهید چمران دارای قدرتی والا و نگرشی متفاوت بود و این موضوع موفقیت و سربلندی دکتر چمران را در عرصه‌هایی که در آن حاضر بود فراهم می‌آورد.


وی اضافه کرد: در کنار ابتکار و خلّاقیت، جلوه‌هایی از روشن‌بینی، فهم درست، گزینش و انتخاب مناسب در مسیر انجام تکالیف به همراه عشق و مجاهدت در وجود آن بزرگ مرد حماسه موج می‌زد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم افزود: تحقیق و اندیشه در زندگی شهید چمران و شاخص‌های شخصیتی وی از جمله بصیرت و آگاهی عمیق الگوسازی در دوران دفاع مقدس به‌همراه عقاید و باور قلبی‌اش به معنویت آموزه‌های فراوانی را پیش روی نسل‌های تاریخ ایران در حفظ و پاسداری از تمامیت ارضی کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار می‌دهد.


رنجبر عنوان کرد: سلوک شاخص شهید چمران همواره در حفظ ارزش‌ها و مبارزه باید در ادوار مختلف مورد توجه استادان قرار گیرد و با الهام گرفتن از رفتار و معنویات این شهید همواره یاد و راهشان را پاینده نگه دارند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته