دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عضو جامعه روحانیت مبارز: اصولگرایان تا کنون 14 کمیته فعال از اقشار مختلف مردم تشکیل داده‌اند

مسئول شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران گفت: تا کنون 14 کمیته فعال از اقشار مختلف مردم فعال و لایه‌های اول و دوم کمیته‌های ائتلاف اصولگرایان شکل گرفته است و هم اکنون جمعیتی متشکل در تهران با محور جامعه روحانیت مبارز تشکیل شده است.
کد خبر : 58951

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در اولین همایش ائتلاف اصولگرایان که در سالن لاله برگزار شد گفت: اصولگرایان کمیته های مختلفی از فعالان اقشار مختلف مردم تشکیل داده اند تا کنون 14 کمیته فعال از اقشار مختلف مردم فعال و لایه‌های اول و دوم این کمیته‌ها شکل گرفته است و هم اکنون جمعیتی متشکل را در تهران با محور جامعه روحانیت مبارز تشکیل داده است.


وی گفت: امیدواریم این ‌ها بتوانند در دو انتخاب بزرگ خبرگان و شورای اسلامی به نحو احسن ایفای نقش کنند و شاهد برگزاری یک انتخابات پر شور پر نشاط باشیم.


وی با اشاره به اهداف این همایش تاکید کرد: محفل امروز به مناسبت سالگرد 9 دی ماه و حرکت وحدت و یکپارچگی اصولگرایان شکل گرفته است و امیدوار هستیم که بتوانیم در خط حضرت آقا حرکت کنیم.


مسئول شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران در پایان اظهار کرد: همه اهداف اصولگرایان را در راستای یکدیگر قرار دادم و امیدواریم این حرکتی که امروز ما انجام داده‌ایم به برگزاری انتخابات پر شور بینجامد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته