دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1394 - 10:38

مدیر فرهنگی واحدگرمسار: ۹ دی تجلی هوشمندی و بصیرت مردم است

حجت الاسلام والمسلمین سعد الله حسنی با گرامیداشت حضور مردم در روز ۹ دی ۸۸ گفت: ۹ دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب و روزی ماندگار در انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 58929

به گزارش خبرنگار آنا، در مراسم گرامیداشت روز نهم دی ماه در واحد گرمسار که در مسجد امام جعفر صادق (ع) این واحد دانشگاهی و با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سعد الله حسنی، مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در سخنانی به تبیین نهم دی ماه پرداخت.
وی ۹ دی را سالروز تبلور بصیرت و میثاق امت با ولایت برشمرد وگفت: حرکت عظیم مردم در حماسه نهم دی ماه ۸۸ حجت را بر همگان تمام کرد.


حسنی با بیان اینکه ۹ دی روزی سرنوشت ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: مردم انقلابی، دشمن‌شناس، هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی با حضور خودشان در این روز در صحنه و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین به دنیا نشان دادند را امام (ره) و شهدا و پیروی از ولایت فقیه برای همیشه ادامه خواهد داشت.
مدیر فرهنگی واحدگرمسار ادامه داد: روز ۹ دی روزی بود که تمام نقشه‌های شیطانی جهانخواران نقش بر آب شد و دشمنان پی بردند آن چیزی که همیشه از آن غافل بودند ایمان مردم بوده است.


وی افزود: در روز ۹ دی امت اسلامی با قلب‌های آکنده به مهر ولی امر مسلمین با ولایت فقیه میثاق جدیدی بستند و بار دیگر با عهد و پیمان با ولایت، انقلاب را بیمه کردند.
حسنی ۹ دی را روز تجلی عشق به ولایت دانست و اظهار کرد: ۹ دی، روز دفاع ملت شریف ایران از خاندان رسالت، دفاع از نظام، قانون و دفاع و میثاق با ولایت فقیه و ولی فقیه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته