دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1394 - 15:24

استاد جوان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر، پژوهشگر بر‌تر استانی شد

دکتر داود طغرایی استاد جوان و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر به‌عنوان پژوهشگر بر‌تر دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان انتخاب و معرفی شد.
کد خبر : 58872

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، داود طغرایی استاد جوان دانشکده مهندسی مکانیک و عضو هیأت علمی رشته گروه فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برای نخستین بار به‌عنوان پژوهشگر بر‌تر معرفی شد.


طغرایی در سال ۱۳۶۱ متولد شد و در حدود ۹ سال به عنوان عضو هیأت علمی، فعالیت علمی و تحقیقاتی در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر دارد.


وی تاکنون مبادرت به تألیف ۹ جلد کتاب با عناوین فنی و مهندسی، ۱۰ مقاله ISI و ارائه ۵۰ مقاله در کنفرانس‌های علمی کرده که گامی بزرگ در فعالیت‌های پژوهشی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌آید.


طغرایی فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه صنعتی اصفهان با معدل ۱۸ است که اکنون رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر و استاد رشته فنی و مهندسی است. این استاد جوان با توجه به فعالیت‌های چشمگیر تحقیقاتی و دانش‌بنیان خود از سوی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به‌عنوان پژوهشگر بر‌تر انتخاب و معرفی شد و در مراسمی از فعالیت‌های این جوان محقق و چهره علمی قدردانی به‌ عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته