دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گل‌محمدی: ذوب‌آهن تیم بی‌حاشیه‌ای است/ دربی زیبایی را خواهیم دید

سرمربی ذوب‌آهن گفت: سپاهان بازیکنانی دارد که به خوبی از اشتباهات حریف استفاده می‌کنند. باید مراقب آنها باشیم.
کد خبر : 58868

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش در دربی اصفهان با سپاهان اظهار داشت: «شهرآورد اصفهان بازی بزرگ هفته است. تیم سپاهان همیشه ما قابل احترام بوده و قرار گرفتن من مقابل مربی بزرگی مثل استیماچ در بازی فردا، مثل یک کلاس درس خواهد بود. فکر می‌کنم سپاهان در طی مدتی که استیماچ سرمربی‌گری تیم را به عهده داشته، صرف نظر از نتایجش پیشرفت خوبی نشان داده و این مربی می‌تواند در آینده به این تیم کمک زیادی کند.»


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه در بازی فردا کوچکترین اشتباه سبب شکست ما می‌شود، خاطرنشان کرد: سپاهان مثل ذوب آهن به دنبال سه امتیاز بازی فردا است و به همین خاطر با انگیزه کامل مقابل ما ظاهر می‌شود و همین کار را برای ما سخت می‌کند. این تیم بازیکنانی دارد که از اشتباهات حریف خوب استفاده کردند و برای تیم‌هایی که ضعف در خط دفاع دارند مشکل بزرگی است و همیشه بازی‌‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم جذاب و دیدنی بود و قطعاً کسانی که فردا به استادیوم می‌آیند ضرر نمی‌کنند.»


گل‌محمدی در رابطه با اکبر صادقیان و مصاحبه‌ای که در رابطه با تمایلش برای جدا شدن از تیم ذوب آهن انجام داده بود گفت: «نه تنها صادقیان بلکه هر کس احساس کند ماندن در تیم ذوب آهن برایش سخت شده، می‌تواند از تیم جدا شود و ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم. صادقیان مشکلات خانوادگی داشت که با من درمیان گذاشت و من هم گفتم برای جدا شدن می‌تواند با باشگاه هماهنگ کند اما نمی‌دانم چرا این مصاحبه را انجام داد و می‌خواستم این موضوع رسانه‌ای نشود. امیدوارم در تیم بماند اما اگر توانست در جای دیگری بازی کند، برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.»


سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه هادی محمدی سرباز است و از این تیم جدا خواهد شد، بیان داشت: «ذوب‌آهن تیم بدون حاشیه‌ای است. محمدی نیز با دانشگاهش مشکل داشت که این موضوع حل شده است. ما نیز وقتی فهمیدیم محمدی چنین مشکلی دارد، مشکلات اداری او را حل کرده و این بازیکن می‌تواند فردا ذوب‌آهن را همراهی کند.»


وی درباره مشکلات زمین فولادشهر و آلودگی هوا، اظهار داشت: «زمین فولادشهر مشکلاتی را دارد و به طور قطع بر بازی هر 2 تیم تأثیرگذار است و درباره آب و هوا باید بگویم که همه شهرها این مشکلات را دارند و آلودگی هوا تأثیر زیادی بر بازیکنان دارد.»


گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که گفته می‌‌شود اگر وضعیت چمن فولادشهر مطلوب نشود ذوب‌‌آهن بازی‌های آسیایی خود را در آزادی برگزار می‌کند، یادآور شد: «در ارتباط با این مسئله درخواستی داده شده بود و تغییرات و تعمیراتی در ورزشگاه بوجود آمده و منتظر مانده‌ایم تا 2 ماه از کاشت جدید بگذرد و امیدوارم وضعیت چمن فولادشهر مطلوب شود چون برای هر 2 تیم اصفهانی این مسئله‌ای بسیار بزرگ است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته