دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1394 - 12:57
بابایی:

هدف دشمن در جنگ نرم جابجایی عشق و نفرت در جوانان ایرانی است‎

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان مازندران در بحث مجذوب سازی هدف دشمن را جابجایی عشق و نفرت عنوان کرد و گفت: آنها در تلاشند تا جوانان ما را با تغییر فرهنگ شیعی به سمت و سوی ارزشهای آمریکایی با تغیر سبک زندگی و تغییر در خوراک، مد لباس و آرایش سوق دهند و نسبت به ارزشهای خودی بیزار کنند.
کد خبر : 58788

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار محمدحسین بابایی در دومین نشست هم‌اندیشی روسای واحد‌ها و مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا از جوانان غیور و خط شکنان مازندران در حفظ حرم حضرت زینب (س) تشکر کرد و برای شهدای مدافع حرم علو درجات را خواستار شد.


وی با تشکر از روسای دانشگاه‌ها و مسئولان کانون‌های بسیج که همکاری لازم را به ارگان بسیج داشتند، گفت: در سپاه پاسداران فعالیت‌ها براساس سلیقه انجام نمی‌شود بلکه از روی وظیفه‌ای است که مقام معظم رهبری برعهده سپاه قرار می‌دهند و خاطرنشان کرد: اخیراً نیز معظم له وظیفه رصد از اوضاع داخل، منطقه و بین الملل، شناخت تهدیدات جدید و روشنگری مردم و بسیجیان را برعهده سپاه قرار دادند.


بابایی تبعیت از مقام معظم رهبری را بعنوان امام عادل همانند تبعیت از امام علی (ع) واجب دانست و عنوان کرد: اعتقاد به مقام معظم رهبری از روی سیاست ورزی نیست بلکه از روی اعتقاد دینی است.


آمریکا اعلام کرد برای اینکه محور جهان شود باید قلب جهان که قلب آسیا است را تصرف کند و ایران را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مانع اصلی برای تصرف قلب آسیا دانست و براین اساس اقدامات وقیحانه‌ای را از جمله، ماجراهای برج‌های دوقلو، اشغال افغانستان و عراق- خلق طالبان و القاعده را طراحی و برای آن سرمایه گذاریهای فراوانی کرد

وی با توجه به قانون امنیت ملی آمریکا برای محور جهان شدن گفت: آمریکا اعلام کرد برای اینکه محور جهان شود باید قلب جهان که قلب آسیا است را تصرف کند. آمریکا، ایران را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مانع اصلی برای تصرف قلب آسیا دانسته و براین اساس اقدامات وقیحانه‌ای را از جمله، ماجراهای برج‌های دوقلو، اشغال افغانستان و عراق- خلق طالبان و القاعده را طراحی و برای آن سرمایه گذاریهای فراوانی کرد.


بابابی با توجه به بیان امام خمینی (ره) که در سال ۶۰ فرمودند: در آینده ما با اسلام آمریکایی روبرو خواهیم شد که مبارزه با آنها از پیچیدگی خاصی برخوردار است، افزود: آمریکا برای تولید سربازان سبک مغز داعش و طالبان ۳۳۰۰ مدرسه علمیه در جهان راه اندازی کرد که فارغ التحصیلان آن اکنون در حال جنگ هستند و ۳۰۰ دانشگاه در آمریکا نیز دارند داعش و طالبان آمریکایی تولید می‌کنند.


بابایی درباره تاکتیک‌های آمریکا در ارتباط با مقابله با ایران و بکارگیزی ۴ عنصر اجبار، اکراه، مجذوب سازی و استخدام توضیحاتی داد.


فرمانده سپاه کربلا استان مازندران اظهار کرد: دشمنان ایران بر این باورند که با جنگ اقتصادی مردم ایران را دل زده و تحت فشار قرار می‌دهند تا از انقلابشان جدا شوند و بتوانند انقلاب ایران را تغییر دهند اما نمی‌دانند مردم باهوش و متدین ایران به فرمان ولایت هستند و با ایستادگی در مقابل آمریکا و کشورهای ابرقدرت آنها را به زمین خواهند زد.


بابایی بیان کرد: مقام معظم رهبری تنها را مقابله با جنگ اقتصادی و خنثی شدن آن را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد که در ۱۶ جلسه با حضور صاحب نظران اقتصاد مقاومتی را شرح دادند و این باید بیشتر مد نظر مسئولان قرار گیرد.


وی گفت: ما باید برای مقابله با دشمنی آمریکا جز به فرمان رهبری نباشیم و حواسمان باشد که انقلاب اسلامی را‌‌ رها نکنیم و تحت فرمان مطلقه مقام معظم رهبری هوشمندانه عمل کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته