دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1394 - 11:23

معاون اداری مالی واحد شاهرود: کاهش وابستگی به شهریه مهمترین سیاست این واحد دانشگاهی است

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت : این دانشگاه در افق چشم انداز 1404، با رویکرد تحقق اهداف خود، ماموریت‌گرایی را مبنای برنامه‌ریزی قرار داده است و در این راستا کاهش وابستگی مالی دانشگاه به شهریه از مهمترین سیاست‌های دانشگاه به شمار می‌رود.
کد خبر : 58771

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود، دکتر گلنار شجاعی افزود: باید سایر راه‌های درآمدزایی را ایجاد و تقویت کرد و در این زمینه با همکاری و همیاری سایر حوزه‌های این واحد دانشگاهی می‌توان به ایجاد مراکز تحقیقاتی، فعالیت بیشتر مرکز مشاوره تحصیلی، شغلی و ارائه خدمات به منظور برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت، فعالسازی بیشتر بیمارستان در خدمات به شهروندان و ... پرداخت.


وی در مورد برنامه‌های واحد دانشگاهی شاهرود در زمینه صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها و درآمد‌ها نیز گفت: ما باید با رعایت قوانین و مقررات و در نظر گرفتن انضباط مالی و همچنین صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها که سرلوحه برنامه‌های این واحد دانشگاهی است، بتوانیم گامی در راستای نظـــم بخشیدن بیشتر به مسایل مالی و اداری برداریم.


شجاعی افزود: با درایت ریاست محترم واحد و پرسنل توانمند این دانشگاه،باید زمینه تخصیص بهینه بودجه به بهترین نحو فراهم شود تا مسیری مناسب برای تجهیز فضاهای آموزشی واحد دانشگاهی و ایجاد امکانات لازم در بیمارستان وابسته به دانشگاه باشد.


وی از دیگر برنامه‌های حوزه معاونتی خود را تعیین کمیت و کیفیت نیروی انسانی موجود و مورد نیاز بر اساس طرح طبقه‌بندی مشاغل دانست و بیان کرد: این مهم بسترساز تسهیل در روند امور پرسنلی است و همچنین سعی می‌شود برنامه‌های ارتقای سطح معیشت و رفاه کارکنان در واحد که از جمله وظایف در قالب ماموریت‌های این واحد دانشگاهی است، مدیریت بهینه شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته