دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1394 - 10:44
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

احتمال وقوع سیلاب در محورهای استان خوزستان/ بارش برف در محورهای مواصلاتی 4 استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه هم‌اکنون در اکثر محورهای استان خوزستان وقوع سیلاب پیش‌بینی شده است، گفت: هم‌اکنون در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی و کرمانشاه، محور زنجان ـ بیجار در استان زنجان و همچنین گردنه آوج در استان همدان نیز بارش برف اعلام شده است.
کد خبر : 58763

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی و کرمانشاه بارش برف گزارش شده است.


وی با بیان اینکه در محور زنجان ـ بیجار در استان زنجان و همچنین گردنه آوج در استان همدان نیز بارش برف اعلام شده است، افزود: تردد در محورهای برف‌گیر و کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به انسداد محور شمشک به دیزین و پونل به خلخال اضافه کرد: همچنین در اکثر محورهای استان خوزستان و محورهای حمیل، قصر شیرین و گردنه قلاجه در استان کرمانشاه بارش باران گزارش شده است و احتمال آبگرفتگی در معابر خوزستان وجود دارد.


سرهنگ رحمانی با اشاره به مه‌گرفتگی شدید در اکثر محورهای سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این شرایط در محورهای همدان-ساوه و همدان-تهران، محورهای اراک-خمین، اراک-فراهان و اراک-قم در استان مرکزی و محور چابکسر در استان گیلان نیز بر قرار است.


وی به تمامی مسافران توصیه کرد از توقف خودروهای خود و بیتوته در حاشیه رودخانه‌های استان خوزستان شدیدا خودداری کنند زیرا احتمال وقوع سیلاب در این استان وجود دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: استان خوزستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته