دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام جباری:

قرآن کریم متقن‌ترین و بهترین کتاب در معرفی و شناساندن پیامبر اعظم (ص) است

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت:‌ قرآن کریم متقن‌ترین و بهترین کتاب در معرفی و شناساندن پیامبر اعظم(ص) است؛ زیرا این کتاب کلام وحی و سخن خداوند متعال است و از جهت حقانیت و درستی مطالب، معتبر‌ترین کتاب به شمار می‌رود.
کد خبر : 58733

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمدرضا جباری در جمع استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: انسان برای دستیابی به مدارج بالا‌تر اخلاقی و تربیتی در زندگی، نیازمند الگو و سرمشقی مطمئن است. مطابق آیات قرآن کریم و روایات پیشوایان دینی و ائمه معصومین (ع)، نیکو‌ترین و مناسب‌ترین الگو «رسول گرامی اسلام (ص)» است.


وی با توجه به اخلاق حسنه پیامبر اعظم (ص) افزود: پیامبر(ص) دلیر‌ترین و بردبار‌ترین و عادل‌ترین و پاک‌ترین و بخشنده‌ترین مردمان بود.


عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره ) با توجه به شجاعت پیامبر اکرم(ص) ادامه داد: او دلیر‌ترین مردم بود. تا آنجا که امام علی(ع) فرمود: اگر ما را در روز بدر مشاهده می‌کردید می‌دیدید که ما به پیامبر که نزدیک‌ترین از همه ما به دشمن بود و با سختی تمام می‌جنگید، پناه می‌بردیم.


جباری تصریح کرد: به‌یقین، تبعیت از آن حضرت می‌تواند انسان را برای دستیابی به حیات طیّبه در رفتارهای فردی و اجتماعی دنیوی و سعادت اخروی رهنمون سازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته