دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1394 - 17:26

برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی، 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را همراه با هفته وحدت گرامی داشتند.
کد خبر : 58726

به گزارش آنا، به مناسبت هفته وحدت و سالروز ۹ دی نشستی با حضور دانشجویان و اساتید بسیجی در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برگزار شد.


در این جلسه حجت الاسلام داداش‌زاده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهاباد با پرداختن به ابعاد مختلف فتنه ۸۸ و طراحی دشمنان برای تضعیف نظام و رهبری، به دو عامل اصلی خنثی کننده فتنه یعنی وحدت و بصیرت مردم انقلابی اشاره و اطاعت از ولی فقیه، حرکت در مسیر نظام و داشتن بصیرت را لازمۀ مقابله با هرگونه دسیسه دشمنان دانست.


رئیس واحد مهاباد هم هدف از برگزاری این نشست را تبیین ابعاد مختلف فتنه ۸۸، نقش حامیان فتنه در حوادث سال ۸۸ و نیز روشنگری برای قشر فرهیخته جامعه که دانشجویان و استادان عنوان کرد.


خان احمدزاده برگزاری اینگونه نشست‌ها را برای افزایش بصیرت قشر دانشگاهی و تنویر افکار عمومی در رابطه با اهداف فتنه گران و حامیان آنها لازم و ضروری دانست.


مراسم گرامیداشت ۹ دی، یادبود شهدای شیعیان نیجریه و آذربایجان، میلاد حضرت ختمی مرتبت و هفته وحدت از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در محل سالن اجتماعات خوابگاه ولایت واحد برگزار شد.


مراسم گرامیداشت ۹ دی، یادبود شهدای شیعیان نیجریه و آذربایجان، میلاد حضرت ختمی مرتبت و هفته وحدت از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با سخنرانی امام جمعه شبستر در محل سالن اجتماعات خوابگاه ولایت واحد شبستر برگزار شد.


حجت‌لاسلام محمد‌زاده با دعا برای آزادی مسلمانان دربند مستکبرین جهان به ویژه شیخ زکزاکی و تبریک میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق در مورد آداب عید میلاد نبی اکرم و ثواب روزه داری در این صحبت کرد.


ام جمعه شبستر با توجه به اینکه در زمان میلاد رسول گرامی (ص) حاکمیت جهان در دست کفار و مستکبران بود و دشمنان قصد از بین بردن خدا پرستی و حتی خانه خدا را داشتند ادامه داد: نظام حاکم بر جهان امروزی نیز عزم خود را برای از بین بردن اعتقادات مومنان امروزی و ایجاد تفرقه و ریشه کن کردن اسلام جزم کرده است.


وی با مقایسه نظام حاکم در جامعه جاهلی زمان پیامبر و نظام فعلی جهان از دانشجویان خواست در راستای بالا بردن بینش دینی و سیاسی خود در لوای پرچم ولایت بکوشند و بصیرت چراغ هدایت آنان خواهد بود.


در پایان امام جمعه شهرستان به سوالات دانشجویان در موضوعات مختلف از جمله بصیرت و ولایت پاسخ داد. همچنین به تعدادی از دانشجویان با نام‌های مبارک محمد، مصطفی و جعفر صادق به قید قرعه و به رسم یادبود جایزه هدیه داد.


مولودی خوانی، اجرای مسابقات ماست خوری و سیب خوری، روشن کردن شمع به مناسبت یادبود شیعیان نیجریه از دیگر برنامه‌های اجرا شده بود.


به مناسبت سالروز یوم الله ۹ دی، روز میثاق با ولایت و به منظور تاکید بر اطاعت از رهبری و حمایت از بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در مراسم این روز حماسی و بزرگ در مصلی وحدت گرگان حضور یافتند.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در کنار آحاد مردم گرگان در این مراسم تجدید بیعتی با آرمان‌های امام راحل و میثاقی تازه با مقام عظمای ولایت بود تا با گرامی داشت حماسه ۹ دی سال ۸۸، بصیرت ملت انقلابی و بیدار ایران اسلامی را برای جهانیان به نمایش بگذارند و اعلام کنند در حفظ دستاورده‌های انقلاب خود پایدار خواهند ماند. را رخ آنان که در اذهان خود به دنبال خدشه بر عمود خیمه انقلاب و نظام هستند بکشند.


دکتر خسرو مزرعی افزود: بصیرت و آگاهی دانشگاهیان به عنوان افسران جنگ نرم مانعی مستحکم در برابر دشمنان قسم خورده جمهور اسلامی است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: ۹دی روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب بود.


دکتر محمد مجوزی در گفت‌وگو با آنا اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از نقاط عطفی است که از سوی ملت ولایت مدار ایران اسلامی نقش رقم خورده است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت‌های فرزندان این سرزمین، و پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های مختلف علمی جلوه‌های زرینی از سیر تکامل هویت انقلابی و ولایتمداری مردم ایران است.


رئیس واحد زابل گفت: در این میان دشمنان همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند. که با رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب و بصیرت ملت ایران ناکام شده‌اند. فتنه ۸۸ نیز، توطئه‌ای دیگر از دشمنان پنهان و آشکار در مصاف با انقلاب، نظام و مردم ایران بود که با خلق ماندگار ۹ دی از سوی ملت با بصیرت ایران نقش بر آب شد.


مجوزی تصریح کرد: ۹ دی و حضور میلیونی مردم ایران در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، روز تجلّی غیرت دینی ملّت شریف ایران و فروزان شدن شعله‌های آگاهی و بصیرت نسبت به واقعیت‌های نهفته در لایه‌های فتنه ۸۸ به شمار می‌رود.


وی خاطرنشان کرد: ۹دی روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و اعلام برائت از حرمت‌شکنان عاشورا بود که فتنه گران و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک ذلت کشاند.


معاونت دانشجویی – فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه اقدام به برگزاری مراسمی کرد.


این مراسم با حضور رئیس واحد و اعضای هیات رییسه و مسئولان و کارکنان و دانشجویان همراه بود.


امام جماعت واحد علوم دارویی، به تحلیل حادثه نهم دی ماه ۱۳۸۸ پرداختند.


حجت‌الاسلام بساکی در نتیجه گیری بیانات خود اظهار داشت که پیام اصلی نهم دی ماه ۱۳۸۸ وحدت و اتحاد و همدلی ملت ایران در دفاع از حریم اهل بیت (ع)، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمانهای شهدای عزیز دانست و اظهار کرد: تا زمانیکه ملت ایران با تمسک به قرآن و عترت در صحنه‌های اجتماعی – سیاسی حضور دارند توطئه‌های دشمنان بی‌اثر خواهد ماند. این مراسم با قرائت دعای وحدت از سوی شرکت کنندگان و پذیرایی پایان یافت.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه بار دیگر با آرمان‎های مقدس نظام و انقلاب اسلامی بیعت کردند.


دکتر مسعود اکبری‎زاده در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: روز نهم دی را باید روز تجلی فرهنگ بصیرت و عزت‌خواهی ملت ایران نامید.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افزود: وظیفه دانشگاه و دانشگاهیان در راستای تبیین و ترویج آرمان انقلاب و مقام معظم رهبری مبارزه و مقابله آگاهانه و با درایت در برابر فتنه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


این مسئول با بیان اینکه نهم دی روز تجلی بصیرت، دانایی و میثاق امت با ولایت است، عنوان کرد: مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با حضور در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی نشان داد که دست یابی به مطالبات رهبری سرلوحه همه‎ی برنامه‎ها و فعالیت‎های این مجموعه دانشگاهی می‎باشد.


وی دانشجویان را به عنوان نسل پویا قشری اثربخش در تعالی و تبیین ارزش‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: حضور آگاهانه دانشجویان در عرصه‎های فرهنگی و ترویج ارزش‎های انقلای اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری با روش‎های علمی و تخصصی نقشی ارزنده در تبیین این ارزش‎ها و انتقال آن به نسل‎های آینده دارد.


معاون سازمان بسیج اساتید استان گلستان در نشست سیاسی جمهوری اسلامی و فتنه‌های پیش رو، ‌در سالن جلسات اداری دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت ‌با توجه به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب، گفت: علاوه بر فتنه‌های جنگ نرم برخی فتنه‌ها، فتنه‌های جنگ سخت است که در عراق سوریه، لبنان امروز این فتنه جنگ سخت وجود دارد.


سرهنگ ابراهیم مهقانی دسیسه‌های صهیونیسم و آمریکا و تند روی‌های ضد شیعه را از عوامل گسترش فتنه ها عنوان کرد و با یادآوری این فرمایش مقام ولایت مبنی بر اینکه فتنه ۸۸، نظام و انقلاب و مردم را واکسینه کرد، عنوان کرد: با حضور مردم در حماسه نهم دی، بسیاری از توطئه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ‌خنثی شد و مردم بار دیگر ثابت کردند که تا آخرین قطره خون خود حامی نظام و ولایت هستند.


مهقانی نا آگاهی مردم را عامل اصلی بروز و ظهور فتنه دانست و اظهار کرد: فتنه‌گران از نا‌ آگاهی مردم سوء‌استفاده کرده و توطئه‌های خود را به اجرا می‌گذارند، پس باید آماده مقابله با فتنه‌های بزرگ‌تر باشیم.


وی از فتنه اصلی و بزرگ‌تر ‌جهانی نیزسخن به میان آورد و گفت: کشورهای زورگوی غربی و استکباری در حال اجرای این فتنه هستند، و شواهد منطقه و جهان نیز نشان می‌دهد که امروز تمام جهانیان درگیر فتنه بزرگ‌تری شده است.


مهقانی در پایان دفاع از مقاومت اسلامی در سراسر جهان از جمله سوریه و یمن را وظیفه مسلمانان دانست و افزود: دشمن می‌خواهد ایران اسلامی را ناامن کرده و جلوی توسعه و قدرت گرفتن امت اسلام را بگیرد و به همین دلیل است که هر روز توطئه‌ای را علیه مسلمانان طراحی و اجرا می‌کند و اگر در برابر این توطئه‌ها، بصیرت لازم را نداشته باشیم، با مشکلات بسیار بسیاری روبه‌رو خواهیم شد.


مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه با حضور پرشور دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان و دانش آموزان و مردم ولایت مدار شهر صوفیان در مسجد گلزار امام صوفیان برگزار شد.


حجت‌الاسلام علی مردانی پور امام‌جمعه صوفیان با گرامیداشت این روز، به تشریح دو نعمت بزرگ برای انسان را سلامتی و امنیت عنوان کرده و افزودند: اولین دلیل وجود امنیت در کشورمان از برکات وجود رهبری آگاه و روشن‌ضمیر آیت‌الله خامنه‌ای است.


وی وجود امنیت در کشور را ناشی از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های سربازان و مرزداران و سرداران نظام مقدس جمهوری اسلامی و بصیرت و آگاهی مردم ایران دانست که نمود آن در سال 88 در حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری بود که در روز نهم دی‌ماه مردم برای دفاع از امام حسین و دفاع از ولایت‌فقیه و پشتیبانی از امنیت کشور نگذاشتند فتنه گران به کارشان ادامه دهند و دسیسه‌های دشمنان را سرکوب کردند.


در ادامه مراسم شرکت‌کنندگان در این مراسم بعد از پخش کلیپ‌های تصویری با سخنرانی سرهنگ پاسدار جعفر رزمی فرمانده سپاه ناحیه شبستر با ابعاد مختلف سیاسی و مسائل روز و فتنه‌ها و شرارت‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در روز نه دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت آگاه شدند.


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی گفت : در 9 دی 88 مردم حجت را بر دشمنان تمام کرد ، در واقع 9 دی عامل وحدت ملت ایران با محوریت ولایت بود.


به گزارش آنا، حجت الاسلام علی خدیوی در همایش ۹ دی شهرستان عجب شیر که با حضور دانشگاهیان دانشگاه های آزاد و پیام نور شهرستان عجب شیر و آحاد مردم این شهرستان در مسجد جامع عجب شیر برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران طراوت انقلاب اسلامی را از اهل بیت گرفته اند گفت: پرونده نظام پهلوی را هیچ کس نمی تواند تطهیر کند .


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذر بایجان شرقی افزود : مسائل اقتصادی ،اجتماعی وسیاسی قبل و بعد انقلاب شکوهمند اسلامی قابل قیاس نیست و باید در این زمینه روشنگری هایی صورت بگیرد چون جوان امروزی از انقلاب اسلامی چیزی را درک نکرده است.


وی با اشاره به اینکه خفگان قبل از انقلاب غیر قابل باور است گفت: ملت ایران از اول انقلاب اسلامی توانسته است ۴۰ فتنه را خنثی کند و جنگ ۸ سال دفاع مقدس فتنه استکبار جهانی بر کشور ایران بود .


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذر بایجان شرقی در پایان سخنان خود گفت : در ۹ دی ۸۸ مردم حجت را بر دشمنان تمام کرد ، در واقع ۹ دی عامل وحدت ملت ایران با محوریت ولایت بود.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس اباد مغان در گرامیداشت روز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، برنامه های متنوع فرهنگی در سطح واحد و شهرستان با حضور کارکنان، دانشجویان، اساتید اجرا کرد.


این برنامه ها با همکاری دفاتر روابط عمومی ، فرهنگ اسلامی، بسیج دانشجویی و بسیج اساتید با وحدت همدلی و حضور حداکثری دانشگاهیان در برنامه های مختلف واحد و برنامه های تهیه شده در سطح شهرستان بمناسبت ۹ دی صورت گرفت.


دیدار با امام جمعه شهرستان و تجدید میثاق با آرمانهای رهبری؛ در این دیدار دکتر اکبر جعفری ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت ۹ دی ، گزارشی از برنامه های فرهنگی و عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی ارائه داد و افزود: دانشگاه ازاد اسلامی در عرصه فرهنگی نماد بارز وحدت و انسجام بوده و در همه ابعاد با اجرای منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف فرهنگی، علمی و پژوهشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق عمل کرده و پیشتاز بوده است.


همچنین جعفری با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی این دانشگاه بر پایه بسط فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است اظهار داشت: تشکل های دانشجویی و کانون های فرهنگی واحد در حوزه های مختلف فرهنگی هموراه در اشاعه حجاب و عفاف ، وحدت و نوع دوستی و دفاع از دستاوردهای نظام در بین دانشجویان و قشر جوان تلاش کرده اند.


در ادامه حجت الاسلام رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد مغان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به برنامه های موفق فرهنگی دانشگاه ازاد اسلامی ، از حضور کارکنان و اساتید دانشگاه در برنامه ها متونع فرهنگی شهرستان تقدیر کرد.


رشادی گفت: دانشگاه نقش تعیین کننده ای در جامعه دارد و در بیشتر نقاط جهان دانشگاهها مهمترین مرجع اصلی بشمار می رود و این یعنی نقش موثر دانشگاهها و دانشگاهیان در پیشبرد اهداف نظامها که باید آگاهانه و دلسوزانه مدیریت شود.


امام جمعه پارس اباد با بیان اینکه حوزه های مختلف دانشگاه هرچقدر پویا باشد شکوفاتر خواهد شد اظهار داشت: در کشورهای های جهان سرمایه گذاری عظیمی روی دانشگاهها صورت گرفته و از سوی دولتها دانشگاهها حمایت می شود و بهره نیز می برند.


وی از جمله سیاستهای دانشگاهها را جلب اعتماد دانشجو، ارزش به تفکرات دانشجو عنوان کرد و افزود: اعضای هیأت علمی دانشگاهها همیشه باید پویا باشند و با ایده های مناسب مدیریت دانشگاه را حمایت نمایند. مدیر به تنهایی نمی تواند هم مدیریت کند و تولیدگرا باشد. یک مدیر به ایده های نو و مشاورین متعهد و متخصص نیاز دارد و اساتید دانشگاهها بخصوص اعضای هیأت علمی خود را در کنار رئیس واحد قرار دهند و در جهت ارتقاء و رشد و توسعه دانشگاه همکاری نمایند.


رشادی گفت: دانشگاهها هم باید فرهنگ تولید نمایند و هم فرهنگ صادر نماید.راهکارهای کاربردی و قابل اجرا در خصوص فرهنگ حجاب و عفاف یکی از الزاماتی است که در دانشگاهها باید جستجو کرد و طرح اراده داد و پیاده کرد.


از دیگر برنامه های گزامیداشت حماسه 9 دی در واحد پارس آباد مغان حضور در یادمان شهدای گمنام و تجدید بیعت با آرمانهای شهدا، دایر کردن نمایشگاه عکس 9 دی ، ایستگاه پزشکی و سلامت (کنترل رایگان فشار خون و قند خون دانشجویان، کارکنان و اساتید واحد)، تجمع در محوطه دانشگاه می توان اشاره کرد.


دکتر بابک آل طه رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در جمع راهپیمایان سالروز گرامیداشت حماسه نهم دیماه بصیرت و آگاهی مردم را رمز موفقیت و استواری انقلاب اسلامی دانست.


آل طه با اشاره به حماسه مردم در انتخابات اظهار داشت: صفوف بهم فشرده مردم در راهپیمایی 9 دی، در نماز جمعه، روز قدس و پای صندوق‌های رأی همگی نشان بصیرت ملت و شکوهمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان افزود: دشمنان خارجی با طراحی فتنه درصدد براندازی و مصادره نظام جمهوری اسلامی بودند که با یاری خداوند نقشه‌های دشمنان بی‌اثر ماند.


وی با اشاره به انتخابات پیش رو و حضور مردم همانند گذشته ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی همچون گذشته و با رعایت بی طرفی، در دو انتخابات پیش رو شرکت نموده و با انجام رسالت دانشگاه ،زمینه را برای حضور حداکثری فراهم خواهد آورد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان انتخابات را فرصتی برای تعیین سرنوشت کشوردانسته و توضیح داد: علاوه بر اهمیت انتخابات در تعیین آینده ملت ایران، به لحاظ بین المللی نیزحرکت نمادینی برای نشان دادن وحدت و همبستگی ملی ایران است.


آل طه شرایط منطقه را بسیار حساس توصیف نموده و افزود: بحمداله کشور ایران در سایه تدابیر مقام معظم رهبری از امنیت کامل برخوردار است و لازمه تداوم این موفقیت حضور پرشور در انتخابات و نمایش این قدرت و همبستگی بین مردم ونظام به مجامع بین المللی است.


همایش گرامیداشت حماسه 9 دی ، روز چهارشنبه 9 دی ماه با حضور امام جمعه ، فرماندار شهرستان بوکان ، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ، رئیس شورای اسلامی شهر ، روسای ادارات و جمع کثیری،هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، اساتید، کارکنان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در محل سالن سیمرغ این شهرستان برگزار گردید.


سخنران اصلی برنامه سرهنگ محمود دولتی فرمانده سابق سپاه بوکان در مراسم گرامیداشت روز 9 دی که در سالن فرهنگ سرای سیمرغ شهرستان بوکان برگزار شد، افزود: 9 دی روز بیمه شدن تفکر ولایتمداری و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در ایران بود.


وی اظهار کرد: در این روز مردم ایران اسلامی با بصیرت دینی و انقلابی خود و پیروی از ولایت و رهبری، انقلاب را بیمه کرده و ریشه های فتنه را خشک کردند.


سرهنگ دولتی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی یکی از ضروری ترین نیازهای امروز کشور است، افزود: اتحاد و همبستگی مسلمانان می تواند دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارد چرا که ایجاد تفرقه در جامعه، مهم ترین برنامه دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است.


وی اظهار کرد: دشمن سعی دارد با چند دسته کردن مردم و گسترش اختلاف ها به بهره برداری از عرصه های سیاسی مورد نظر خود در کشور اقدام کند.


دولتی گفت: الگوی ما رهبر معظم انقلاب اسلامی است که به عنوان چراغ راه هدایت، باید فرمایش ایشان را فصل الخطاب قرار دهیم زیرا تا زمانی که از فرامین ایشان پیروی کنیم، به نظام آسیبی وارد نمی شود.


وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام همیشه در حال برنامه ریزی و توطئه علیه نظام اسلامی هستند، اضافه کرد: وجود انقلاب اسلامی ایران باعث شکل گیری تمدن نوین اسلامی در جهان شده و وصیت امام راحل مبنی بر اینکه 'انقلاب را به همه جهانیان صادر می کنیم' در حال شکل گیری است.


دولتی ادامه داد: استکبار برنامه های خود را با ایجاد اختلاف و تفرقه در میان کشورهای اسلامی ادامه می دهد و ایجاد گروه های تکفیری همچون داعش و گسترش جنگ در کشورهای عراق و سوریه در راستای سیاست اختلاف افکنی در میان مسلمانان دنبال می شود.


در ادامه فرماندار بوکان نیز در این آیین گفت: حماسه 9 دی متعلق به هیچ گروه و جناح خاصی نیست و جریان عظیمی بود که با ایمان مردم تحقق پیدا کرد.


فرماندار شهرستان بوکان تصریح کرد : جریان 9 دی جریان خودجوشی بود که از دل مردم برای حمایت از رهبری رخ داد.


وی اضافه کرد: حضور مردم در این روز برگرفته از قیام عاشورا برای جلوگیری از انحراف بود که فرمایش رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب قرار داده و به صورت خودجوش به وقوع پیوست.


فرماندار شهرستان بوکان در بخش پایانی سخنانش افزود : 9 دی یک نمونه ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت ، یعنی مردم احساس وظیفه دینی کردند و دنبال این وظیفه عمل صالح خودشان را انجام دادند


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته