دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1400 - 16:25

بهترین فونت های پرکاربرد فارسی

شاید اسم فونت جو رو شنیده باشید، فونت‌جو پلتفرم فونت های فارسی و انگلیسی می باشد. شما می توانید بدون داشن دانشی کافی از این تارنما فونت دانلود کنید و خط های خود را زیبا سازید.
کد خبر : 587090
فونت فارسی



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، شاید اسم فونت جو رو شنیده باشید، فونت‌جو پلتفرم فونت های فارسی و انگلیسی می باشد. شما می توانید بدون داشن دانشی کافی از این تارنما فونت دانلود کنید و خط های خود را زیبا سازید.
font یا فونت صرفا یک ابزار برای ارتباط انسان ها با بصورت علایم و حروف می باشد که می توانید به آسانی به زبان نوشتاری با یکدیگر در ارتباط باشیم.
امروز ابزار هایی مثل فتوشاپ ، ورد کار انسان ها رو آسان کرده‌اند که می توانید بدون زحمت نامه بنویسن و از آن پرینت بگیریدو شغل خود را رسمی‌تر کنید.
در ادامه شما با چندین فونت پربازدید و محبوب در بین کاربران فارسی زبان آشنا خواهید شد که توسیه میکنم حتما از این فونت ها استفاده کنید.


در قدم اول فونت های خطای و خوشنویسی رو بشناسید.


فونت نستعلیق


1 - فونت نستعلیق نوعی نگارش خطی است که همه شما با آن آشنا هستید و به آسانی و بدون قلم و کاغذ نوع نوشتار خود را به نستعلیق تبدیل کنید.


2 - فونت های نستعلیق شکسته و دیما که این نوع فونت ها نیز شباهت زیادی به خط نستعلیق دارند که در کتاب های قرآنی از آن ها استفاده شده است.


3 - فونت های ثلث که بسیار زیبا و با نوشتاری فانتزی می باشد که از این نوع خط ها نیز در نوشتار های مذهبی و قرآنی استفاده میشود.


فونت های مناسب متن و عنوان


فونت های مناسب متن و عنوان


این نوع فونت ها پرکاربردترین قلم هایی هستند که در بین کاربران و طراحان ایرانی مورد استفاده قرار می گیرید.
همه جا از این فونت های استفاده می شود برای مثال فونت تیتر ، فونت یکان و هزاران فونت دیگر که در سایت فونت جو می توانید مشاهده و دانلود کنیدو
دانلود فونت فارسی در وب سایت فونت‌جو کاملا رایگان است و بصورت نیم بها حساب می شود که برای شما کاربران گل سایت مهیا شده است.
سری فونت های فارسی عبارتند از فونت های آزاد ، فونت سیمبل فارسی ، فونت های سری B ، فونت های سری FAR و فونت های سری پرشین می باشند.
همچنین در این سایت فونت های ویژه و غیررایگان نیز معرفی می شود که برای حفظ نشر آثار طراح هان لینک خرید این فونت ها به شما معرفی می شود.


پایان


شما همیشه سعی کنید فونتی که کاربران راحت میتوانید به طرح یا وب سایت شما دسترسی پیدا کنید وخوانا باشد استفاده کنید.
همیشه سعی کنید آخرین ورژن فونت ها رو استفاده کنید و همیشه بروزباشید. آرزوی موفقیت برای همه شما رو داریم.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته