دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1400 - 15:20

ساخت نیمی از پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران گفت: پروژه «تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام» به‌عنوان یکی از فاخرترین پروژه‌های این دوره مدیریت شهری با سرعت بالا در دست اقدام است.
کد خبر : 586794
غیر همسطح

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمد محمددوست، شهردار منطقه ۴ در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی و رفع موانع احتمالی پروژه فاخر «تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام» با تأکید بر زمانبندی اجرای این پروژه گفت: ظرافت، کوتاه بودن مسیر پل و زمانبندی احداث این پروژه طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در حال انجام است.


وی افزود: اجرای سازه در پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام زیبایی و ظرافت این پروژه را دوچندان کرده است.


در ادامه این نشست، مهدی پورشاسب، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ با اشاره به مشخصات فنی این پروژه افزود: این پروژه به طول ۵۵۰ متر و با ایجاد دسترسی‌های شرقی غربی خیابان فرجام بر روی بزرگراه شهید باقری در دستور کار قرار گرفت.


معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تصریح کرد: «تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام» هم‌اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است و طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته اوایل مهرماه سال‌ جاری به بهره‌برداری می‌سد.


معاون شهردار منطقه ۴ ضمن قدردانی از همکاری راهنمایی و رانندگی و شرکت‌های خدمات‌رسان در اجرای این پروژه گفت: معارضان موجود در مسیر این پروژه در حال رفع شدن است و طبق برنامه زمانبندی شده به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام/۴۱۶۱/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته