دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1394 - 14:34
مسئول بسیج اساتید دانشگاه های استان مازندران:

خدمات بسیج اساتید موجبات شکوفایی محیط های دانشگاهی را فراهم کرد

مسئول بسیج اساتید دانشگاه های استان مازندران تصریح کرد: استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار دانش مهارتی، معرفتی، تربیتی و بصیرتی و یک جست‌وجوگر فعال معارف دینی با گفتمان بسیج هستند که منطبق بر اهداف انقلاب اسلامی عمل می‌کند.
کد خبر : 58671

به گزارش آنا، دکتر مجتبی بلباسی در دومین نشست هم اندیشی روسای واحد‌ها و مسئولین کانونهای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، شبکه دانشگاه آزاد اسلامی را برای بسیج اساتید یک شبکه اختصاصی و مجزا دانست و گفت: شبکه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان شبکه تشنه‌ای است مقابل معارف دینی و مفاهیم بلند بسیجی که این از یک بعد مسئولیت‌ها را بیش از پیش متوجه ما می‌کند.


وی با توجه به اینکه اکنون دانشگاه آزاد اسلامی با دانشجویان نسل سوم مواجه است، از روسای واحد‌های دانشگاهی خواست تا با هماهنگ کردن ظرفیت‌های تمامی حوزه‌ها یک آرامش روانی در جامعه دانشگاهی خود ایجاد کنند که لازمه آن بصیرت کافی و کامل در محیط‌های دانشگاهی بویژه در بخش استادان است.


مسئول بسیج اساتید استان مازندران گفت: دانشگاه یک نهاد اجتماعی کار آفرین است که می‌تواند در حوزه فعالیت خود با هدفی که مقام معظم رهبری مد نظرشان است نقش حلال مشکلات اجتماعی – فرهنگی را ایفا کند.


بلباسی با بیان این نکته که بسیج یعنی حضور با بصیرت، متراکم و مسئولانه در جاهایی که نیاز نظام است، گفت: خدمات بسیج اساتید در محیط‌های مدیریتی موجبات شکوفایی محیط‌های دانشگاهی را فراهم کرد که این مرهون توجه و مشارکت روسای واحد‌ها با این تشکل است.


وی با تشکر برای دلگرمی بیشتر خواستار اعتبارات کافی و اعتماد کافی برای اجرای برنامه‌ها به مسئولان بسیج دانشگاه‌ها شد.


در پایان با تشکیل کمیته ارزیابی از ۵ کانون بر‌تر با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته