دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارشناس سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با آنا:

سامانه بارشی امشب وارد کشور می‌شود/ غلظت آلاینده‌ها به صورت چشم گیری کاسته می‌شود

یک کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور و کاهش غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و نیمه شمالی کشور خبر داد.
کد خبر : 58663

فریبا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره آخرین وضع آب و هوای کشور، گفت: اواخر وقت امشب سامانه بارشی از مرز غربی وارد کشور می‌شود.


وی افزود: برای روز چهارشنبه این سامانه موجب بارش گسترده برف و باران در غالب مناطق شمال غربی، غرب، جنوب غربی، مرکزی، دامنه زاگرس، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز و به صورت خفیف شمال شرق کشور می‌شود.


این کار‌شناس پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی ادامه داد: با فعالیت این سامانه برای روز چهارشنبه از غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و نیمه شمالی کشور به صورت چشم‌گیری کاسته می‌شود.


گودرزی گفت: برای روز پنج شنبه از فعالیت این سامانه در شمال غرب و غرب کشور کاسته می‌شود اما در این روز بارش باران پراکنده در شمال غرب، غرب و جنوب و شرق کشور پیش بینی می‌شود.


به گفته وی، سامانه بارشی بعدی در روز جمعه از نیمه غربی وارد کشور می‌شود.


این کار‌شناس پیش بینی سازمان هواشناسی درباره وضع آب و هوای استان تهران، عنوان کرد: آسمان تهران صاف و غبار آلوده گزارش شده است که فردا (چهارشنبه) به تدریج آسمان شهر در ساعات بعد از ظهر ابری خواهد شد و بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب