دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1394 - 12:10
در هم اندیشی روسای واحد‌ها و مسئولان کانون‌های بسیج اساتید استان مازندران

نیازآذری: دانشگاه آزاد اسلامی در میان مراکز علمی فرهنگی کشور پیشتاز و بر‌تر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن صبغه فرهنگی و مذهبی در بین مراکز علمی فرهنگی کشور پیشتاز و بر‌تر است.
کد خبر : 58658

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر کیومرث نیازآذری در دومین نشست هم اندیشی روسای واحد‌ها و مسئولان کانونهای بسیج اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران که در سالن اجتماعات واحد قائم شهر برگزار شد با گرامیداشت هفته وحدت و ۹ دی، نکاتی در خصوص تشکل بسیج بیان کرد.


نیازآذری با توجه به ۹ دی عظمت آن را شکست توطئه‌های دشمن با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مردم مومن و انقلابی ایران عنوان کرد و گفت: ملت ایران با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری توانست توطئه‌های رنگین دشمنان را شکست دهد.


وی ۹ دی را یک توطئه بزرگ جهانی عنوان کرد و افزود: این روز یعنی بیداری و هوشیاری و اینکه فقط تحت فرمان مقام معظم رهبری هستیم و به هیچ ندایی دیگر پاسخ نمی‌دهیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با یادآوری فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که تأکید داشتند رمز پیروزی انقلاب اسلامی حفظ وحدت است، گفت: مردم ایران با حضور در صحنه ۹ دی را مانند دیگر روزهای تاریخی و حماسه ساز ایران در انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران خواستار جذب حداکثری در بسیج شد و گفت: امیدواریم با جذب بیشتر و تقویت اعتقاد مردم و با فرماندهی مقام معظم رهبری همیشه بر دشمنان ایران و اسلام پیروز باشیم

نیازآذری بیان کرد: با توجه به اینکه دیانت از سیاست و سیاست از دیانت جدا نیس، ادامه داد: دیانت باید بر سیاست برتری داشته باشد تا موجب منحرف نشدن ما شود؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان همه کشورهایی که در تلاشند تا لغزشی در آن به وجود بیاید با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری و داشتن مردمی انقلابی – اسلامی و متدین با حفظ وحدت توانست پابرجا بماند.


نیازآذری با بیان این نکته که دانشگاه آزاد اسلامی با هدیه حضرت امام (ره) شکل گرفت و با هدایت های مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد گفت: ما از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی تا به امروز که ریاست آن به عهده دکتر میرزاده به عنوان فردی متدین و انقلابی است که با تمام وجودمان به فرمان ولایت هستیم از هیچ کسی پیام و دستوری متفاوت نمی‌گیریم و در خصوص حمایت از جایگاه رهبری تمامی اهتمام خود را مصروف داشته‌‌ایم.


وی با توجه به این امر که دانشگاه آزاد اسلامی با وجود صبغه فرهنگی و مذهبی در بین مراکز علمی کشور پیشتاز و بر‌تر است، اظهار کرد: ریاست عالیه دانشگاه به خاطر فعالیت های بسیجی و انقلابی در دانشگاه از سوی سرلشکر فیروزآبادی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح مورد تقدیر قرار گرفتند.


نیازآذری تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جدا نیست؛ به عنوان یکی از وظایف دینی باید در راستای اهداف سپاه پاسداران گام برداریم و در راستای ماموریت های آن هزینه کنیم.


وی با توجه به تأکید دکتر میرزاده در خصوص خدمت به خانواده‌های ایثارگران از روسای واحد‌ها خواست تا همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران خواستار جذب حداکثری در بسیج شد و گفت: امیدواریم با جذب بیشتر و تقویت اعتقاد مردم و با فرماندهی مقام معظم رهبری همیشه بر دشمنان ایران و اسلام پیروز باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته