دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1394 - 11:50

تجلیل از ۱۲۷ دانشجوی ممتاز و منتخب در واحد دولت آباد

جشن تجلیل از دانشجویان ممتاز علمی و منتخبان پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار شد..
کد خبر : 58654

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید محمد کاظمی در مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز علمی و منتخبان پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی که با حضور دانشجویان و تعدادی از استادان و کارکنان برگزار شد، گفت: امروز باید دانشجو برای به دست آوردن آینده‌ای روشن نه تنها دروس تئوری را خوب یاد بگیرد، بلکه مسلط به نرم افزارهای تخصصی رشته‌ای که در آن مشغول به تحصیل است، باشد.


رئیس واحد دولت‌آباد افزود: دانشجو به عنوان محور بسیاری از تحولات مثبت در دوران مختلف تاریخ باید در تمامی مراحل زندگی با برنامه کامل حرکت کنند تا بتوانند بدون کمترین اتلاف زمان و با نظم کامل به اهداف از قبل تعیین شده برسند.


وی با قدردانی از دانشجویانی که توانسته‌اند با پشتکار و دلسوزی انجمن‌های علمی را راه‌اندازی کنند، گفت: انجمن‌های علمی دانشجویی با تلاش فراوان توانسته فعالیت خود را آغاز کند؛ از دانشجویان می‌خواهم، برای رونق این انجمن‌ها که در مسیر تعمیق و نوآوری علمی و تلاش برای اعتلای بنیه پژوهشی شما راه اندازی شده، همکاری مداوم‌تر و بهتری داشته باشند.


در پایان این برنامه از ۵۴ دانشجوی ممتاز علمی و ۱۰ پژوهشگر نمونه، ۲۵ منتخب فرهنگی، ۲۰ مدال آور ورزشی و ۱۸ بسیجی فعال با اهدای لوح تقدیر و یادبود تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته