دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزارت بهداشت اعلام کرد؛

فوت ۱۲۰ بیمار کرونایی در کشور و شناسایی ۴ هزار و ۹۰۷ بیمار جدید

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۲۷۰ نفر رسید.
کد خبر : 586487
امار - کرونا



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از دیروز تا امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۹۰۷ بیمار جدید مبتلابه کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۴۰ نفر از آنها بستری شدند.


مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به 2 میلیون و ۹۷۱ هزار و ۲۷۰ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۰ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۱۸۳ نفر رسید.


خوشبختانه تاکنون ۲ میلیون ۵۶۵ هزار و ۹۷۲ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳ هزار و ۶۸۷ نفر از بیماران مبتلابه کووید-۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.


تاکنون ۲۰ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۸۱۹ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام‌شده است. در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.


تاکنون ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۴۸۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۶۵۸ هزار و ۲۸۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۴ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۷۶۹ دُز رسید.


انتهای پیام/۴۱۶۱



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب