دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سفر رئیس دفتر مقام معظم رهبری به شیراز

حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، امروز – سه شنبه- همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) به شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) سفر می کند.
کد خبر : 58645

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از ایرنا، در این سفر یک روزه حجت‌الاسلام گلپایگانی به دیدار علمای استان فارس از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز می‌رود و در آیین‌های افتتاح طرح توسعه دارالشفاء تخصصی حضرت شاهچراغ(ع) و مراسم عمامه گذاری طلاب شرکت می‌کند.


شرکت در جشن بصیرت 9 دی و سخنرانی در شب میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) شاهچراغ(ع) از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام شده است .


براساس این گزارش، دارالشفاء خیریه آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در سه طبقه و زیربنای دو هزارمترمربع با به روزترین معیارهای بهره برداری مراکز بهداشتی و درمانی طراحی و اجرا شده و تمام وسائل و لوازم مورد نیاز برای تجهیز بخش‌های مختلف دارالشفاء تخصصی حرم حضرت شاهچراغ(ع) تحت نظارت متخصصین دانشگاه علوم پزشکی و در بالاترین سطح استانداردهای موجود تهیه شده است.


فاز نخست دارالشفای خیریه حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شامل بخش‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی، کلینیک تخصصی قلب، کلینیک تخصصی زنان، جراحی سرپایی، پزشک عمومی و طرح نظام پزشک خانواده، پزشک متخصص، داروخانه، دندان پزشکی، انتقال خون و تزریقات است.


این مرکز درمانی شاهچراغ(ع)، پس از شش ماه تلاش شبانه روزی و با صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال در فاز نخست به مرحله بهره برداری رسیده و با دعوت از 50 جوان برای همکاری با این مجموعه، قدم خیری در زمینه اشتغال زایی برداشته شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته