دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی واحد کرمان و سازمان اسناد و کتابخانه ملی‎

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و سازمان اسناد و کتابخانه ملی‎ تفاهم نامه همکاری علمی امضا کردند.
کد خبر : 58644

به گزارش خبرنگار آنا، در نشستی با حضور دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و حجت الاسلام محمد محمودآبادی مدیرکل سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب شرق کشور، تفاهم نامه همکاری در حوزه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز اسناد و کتابخانه ملی منعقد شد.


محمودآبادی در این نشست با توجه به تدوین دانشنامه جامع کرمان بی‌سابقه بودن تدوین آن در بین استان‌های کشور اظهار کرد: دانشنامه جامع استان کرمان یکی از ارزشمند‌ترین اسنادی است که در آینده‌ای نزدیک می‌تواند در همه ابعاد، آثار و مفاخر استان را دور هم جمع کند و به عنوان دایره المعارف جامع مطرح شود.


وی افزود: تدوین این دانشنامه نشان دهنده عزم و اراده استان است که در کنار فعالیت‌ها و توسعه اقتصادی، مثلث توسعه فرهنگ نیز به خوبی رقم می‌خورد.


محمودآبادی همکاری موسسات علمی و آموزشی را بسیار موثر دانسته و ادامه داد: این همکاری می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی هدف‌ها و برنامه‌های مشترک یاری رساند.


آل طه نیز انعقاد این تفاهم نامه را زمینه ساز تعمیق توسعه و ارتقای زمینه فعالیت‌های مشترک دانست و توضیح داد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، افزایش تعاملات دوجانبه و توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه های مخاطب از مزایای این همکاری است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تاکید کرد: استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی و امور رفاهی و تبادل اطلاعات و بهره گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود با توجه به اهداف، تعهدات و در حد امکانات طرفین در راستای استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب شرق به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته