دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 22:48

سامانه بارشی روز چهارشنبه در تهران فعال می‌شود/ کاهش آلودگی هوای پایتخت

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با توجه به ورود یک سامانه بارشی از سمت غرب کشور، از عصر روز چهارشنبه(9 دی ماه) شاهد بارندگی در سطح استان خواهیم بود.
کد خبر : 58627

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، مسعود دهملائی افزود: اواخر وقت فردا(سه شنبه) بر میزان ابرها در آسمان استان تهران افزوده می شود و از روز چهارشنبه به تدریج بارش برف و باران مناطق مختلف استان را فرا می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین فعال شدن این سامانه بارشی، موجب کاهش میزان آلاینده های جوی و بهبود شاخص کیفی هوای تهران خواهد شد.
دهملائی با بیان اینکه آسمان استان تهران برای امروز و فردا، صاف تا نیمه ابری همراه با جوی نسبتا پایدار پیش بینی می شود، تصریح کرد: آسمان پاره ای از نقاط استان تهران به خصوص شهرهای تهران، ری، شهریار، ملارد، قدس، ورامین، رباط کریم، پاکدشت، پیشوا و اسلامشهر دراین مدت با غبار محلی همراه خواهد بود.
به گفته دهملائی، ایستگاه های ورامین با 12 درجه سانتیگراد بالای صفر و فیروزکوه با 11 درجه سانتیگراد زیرصفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
وی با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوای امروز و کمینه دمای صبح سه شنبه تهران به ترتیب به 10و دو درجه سانتیگراد پیش بینی می شود، بیشینه دمای روز سه شنبه و کمینه دمای صبح چهارشنبه پایتخت را 10 و چهار درجه سانتیگراد و بیشینه دمای روز چهارشنبه و کمینه دمای صبح پنجشنبه را نیز به ترتیب شش و دو درجه سانتیگراد اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته