دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه نویی: هنوز با تراکتورسازی ایده آل فاصله داریم/ به دنبال حاشیه نیستم

سرمربی تراکتورسازی گفت: نفت هم در این دیدار می‌توانست برنده بازی باشد اما ما بازی بسیار خوبی مقابل آنها انجام دادیم.
کد خبر : 58624

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر عصر امروز دوشنبه تیمش برابر نفت تهران به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی اظهارداشت: «بازی بسیار خوبی مقابل نفت در ورزشگاه تختی انجام دادیم و خدا را شکر می‌کنیم که به هر سه امتیاز این بازی دست یافتیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آن‌ها خدا قوت می‌گویم.»


وی ادامه داد: «نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که نفت هم در این دیدار می‌توانست برنده بازی باشد اما ما بازی بسیار خوبی مقابل آنها انجام دادیم و توانستیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.»


سرمربی تراکتورسازی در مورد تغییرات تیمش برای نیم فصل هم گفت: «قلعه نویی قطعا از سهمیه هایی که در اختیار داریم استفاده خواهیم کرد تا تیم را تقویت کنیم. بازیکنان خروجی را اعلام کردم که خودشان از تیم رفتند. امیدوارم بتوانیم تیمی را آماده کنیم که در لیگ قهرمانان برابر الهلال بایستد.»


قلعه نویی با بیان اینکه این تراکتورسازی، تراکتورسازی ایده‌آل من نیست بیان کرد: «ما دو برد بیرون از خانه داشتیم و گل هم نخوردیم اما هنوز می‌گویم که این تراکتورسازی، تراکتورسای مد نظر ما نیست. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی از لحاظ بدنی شرایط بهتری پیدا کنیم و به تیم مورد نظر خود برسیم.»


سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر علت درگیری به وجود آمده در پایان بازی گفت: «شما تنها به دنبال مسائل حاشیه‌ای هستید و من به این موضوع جواب نمی‌دهم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته