دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

منصوریان: کارت قرمز برای تاج است / ما در سیستم جبر بازی می کنیم

سرمربی نفت تهران گفت: کجای دنیا 24 ساعت قبل از یک دیدار در لیگ برتر می‌گویند که باید بازی کنید.
کد خبر : 58621

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی اظهارداشت: « به تیم تراکتورسازی بابت این پیروزی تبریک می گویم. من این مسابقه را به دو بخش تقسیم می کنم. در نیمه اول بازی پایاپایی را پشت سر گذاشتیم و سه موقعیت گلزنی خیلی خوب را هدر دادیم. در نیمه دوم هم به همین مقدار موقعیت از دست دادیم. تیم من امروز خیلی خوب فوتبال بازی کرد و من نیز از تمام ابزار بازیکنان با تجربه و جوانم برای این مسابقه استفاده کردم.»


وی افزود: «در مجموع عملکرد نفت خوب است اما ما پس از اینکه گل دریافت کردیم می دانستیم که تراکتور به عقب می رود و این تیم پس از گلزنی به دفاع محض پرداخت و تنها حاتمی در زمین ما باقی ماند. ما تلاش می کردیم تا گلزنی کنیم و این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.»


منصوریان با تاکید بر اشتباهات سازمان لیگ یادآورشد: «دیروز ساعت 15:33 به ما اعلام کردند که باید فردا به میدان برویم ما نیز پس از یک ساعت و نیم تمرین پرفشار متوجه شدیم که بالاجبار باید بازی کنیم. من گفتم که این یک کارت قرمز برای تاج است. باید به لیگ و تیم‌های لیگ احترام گذاشت. کجای دنیا 24 ساعت قبل از یک دیدار در لیگ برتر می‌گویند که باید بازی کنید. این سیستم، سیستم جبر است. برای لیگی که تیم ملی آن در رنکینگ اول فیفا در آسیا قرار دارد اصلا مناسب نیست.»


سرمربی نفت ادامه داد: «قانون حرفه‌ای به ما اجازه می‌دهد که اعتراض کنیم و به میدان نرویم اما وقتی مدیرعامل‌مان می‌گوید بازی کنید دیدید که آمدیم و بازی کردیم.»


او بااشاره به اینکه این اتفاق تنها برای تیم‌هایی همچون نفت، راه آهن و سایپا که تماشاچی ندارند می‌افتد گفت: «اگر این اتفاق برای استقلال و پرسپولیس می‌افتاد باید جواب مردم را در خیابان می‌دادند اما ما چون تماشاچی نداریم این بلا را سرمان می‌آورند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته