دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مظلومی: تاج که به کسی باج نمی دهد دقت کند / به عمران زاده استراحت داده بودیم

سرمربی استقلال گفت: ما در ضد حملات می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.
کد خبر : 58620

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: «بازی خوبی بود. دنبال سه امتیاز و تفاضل گل بودیم و به همین دلیل هجومی بازی کردیم. در نیمه دوم می توانستیم گل‌های‌مان را افزایش دهیم اما شرایط به نحوی پیش رفت که نشد با این حال اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.»


سرمربی استقلال با اشاره به اتفاقات و تغییر زیاد برنامه بازی‌ها در این هفته لیگ، بیان داشت: «باید به فکر بازیکنان و بچه‌ها هم بود. نمی‌خواستم روی نیمکت بنشینم. ما خودمان را برای بازی در روز سه‌شنبه آماده کرده بودیم و به احترام سازمان لیگ آمدم. افشارزاده با من صحبت کرد و من روی نیمکت نشستم. دستگاه‌های زیادی در کشور هست که می‌توان هوا را پیش‌بینی کند و اینکه باران می‌آید یا نه بعد آن موقع باید کارشناس از خارج بیاوریم؟»


وی ادامه داد: «چرا دیروز بازی برگزار نشد؟! تماشاگر ما سرگردان شدند و اینکه نمی‌دانستند بازی برگزار می‌شود یا نه؟! آیا باید اینقدر تماشاگر برای تیم صدرنشین بیاید؟! خودمان تماشاگران را فراری می‌دهیم. امیدوارم تاج به این مسایل دقت بیشتری کند. تیم امید به جای جمعه شنبه برود. مگر آسمان به زمین می‌اید؟ امیدوارم تاج که به کسی باج نمی دهد دقت بیشتری در این زمینه کند.ما هم آرزو داریم که تیم امید به المپیک برود.»


مظلومی در مورد اینکه عمران‌زاده بخاطر بی‌انضباطی نیمکت نشین شده، گفت: «ملوان یک هفته استراحت می‌کند و تا جمعه بازی ندارد آنوقت ما امروز بازی می‌کنیم و جمعه هم باید بازی کنیم این عدالت است؟ 4 بازیکن ما مصدوم هستند و می‌خواستم به بازیکنانم استراحت بدهم و حتی تعویض‌هایم هم بخاطر این مساله بود.»


مظلومی درباره خط دفاعی استقلال و بازی کردن مگویان و حاج محمدی در کنار هم تصریح کرد: «خط دفاعی ما امروز بازی خوبی را انجام داد علی‌رغم اینکه گفته می‌شود حنیف عمران‌زاده به خاطر شیطنتی که انجام داده بود در ترکیب قرار نگرفت. ما به او استراحت دادیم چرا که 4 روز دیگر باید در انزلی مقابل ملوان بازی کنیم. تعویض‌های ما به شکلی بود که بازیکنان خسته نشوند و برای دیدار روز جمعه آماده باشند.»


او همچنین درباره عملکرد آرش برهانی تاکید کرد: «آرش تمام تلاش خودش را کرد و مهم‌تر از گل زدن و پاس گل دادن تلاش کردن یک بازیکن است. وقتی می‌بینم بازیکنم برای پیروزی تیمش هر کاری را انجام می‌دهد، خوشحال می‌شوم. هرچند آرش امروز برای تیم‌مان گل هم زد و در این پیروزی نقش پررنگ‌تری داشت. مهم برای ما پیروزی است که توانستیم به دست بیاوریم.»


سرمربی استقلال درباره عملکرد طالب‌لو و حضورش به جای رحمتی مصدوم اظهار داشت: «ما یک تیم هستیم و فرقی ندارد که رحمتی در ترکیب باشد یا طالب‌لو. گلی هم که دریافت کردیم، گل نبود و می توانستیم الان صدرنشین لیگ باشیم که این صدرنشینی از ما گرفته شد.»


مظلومی افزود: «یک مربی برنامه داده و 3 ماه به تعطیلات رفته است. سازمان لیگ هم به خاطر تیم امید مجبور است این کارها را انجام بدهد. به نظرم بازیکنان چکیده فوتبال ایران هستند. نمی‌دانم چرا اینقدر فشرده باید بازی کنیم. ما پیشنهاد دادیم که چه اشکالی دارد بازی با ملوان لغو شده و در زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به اینکه ما در این تورنمنت حضور نداریم، موکول شود. در چنین شرایطی همه چیز سر وقتش انجام می‌شود و تیم امید نیز به اردو می‌رود اما به این پیشنهاد توجهی نشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته