دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 17:12

رئیس واحد تنکابن: نشست با مدیران مدارس سما باعث ارتقای کیفیت آموزشی می‌شود

رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن با مدیران مدارس آموزشی سما به منظور ارتقای کیفیت آموزشی، در مجتع آموزشی دخترانه سما تنکابن گردهم آمدند.
کد خبر : 58607

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس و هیأت رئیسه واحد تنکابن در بازدید از مجتمع دخترانه سما پس از استماع گزارش معاونت سما و مدیران مدارس به ارائه راهکار به منظور مساعدت، جهت رفع مشکلات مطروحه و استفاده بهینه دانش آموزان از فضای دانشگاه پرداخت.


دکتر محمود صمدی لرگانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن با تشکر و قدردانی از زحمات دکتر آذرکیش معاون سما و مدیران مدارس سما، برای جذب حداکثری دانش آموزان در مدارس تحت پوشش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به روند مستمر و ادواری جلسات هیأت رئیسه در طول سال در مدارس سما تاکید کرد و گفت: حضور هیأت رئیسه دانشگاه در مدارس سما باعث تقویت مدیران در راستای جذب دانش آموزان به پشتوانه فضای علمی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه خواهد شد و دانشگاه، تمامی امکانات خود را با برنامه ریزی مناسب و بموقع می‌تواند در اختیار دانش آموزان قرار دهد و به منظور جذب آنان پس از فارغ التحصیلی به سمت دانشگاه آزاد اسلامی هدایت و حمایت کند.


وی افزود: از حسینی مدیر مدرسه متوسطه اول غیر دولتی پسرانه سما واحد تنکابن بابت کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد بین مدارس استان مازندران که ثمره تلاش‌های خالصانه و برنامه‌ریزی‌های مدون و موثر وی و همکاران است راقدردانی و تشکر می‌کنم.


اعضای هیأت رئیسه هر یک نسبت به مسائل مطروحه در جلسه، نکته نظرات خود را بیان کردند که منتج به مصوبه به شرح زیر شد.


مقرر شد از طریق معاون سما جدول زمانبندی بازدید دانش‌آموزان سما از آزمایشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، لابراتوار زبان به منظور برنامه ریزی در سال 95 به معاونت پژوهشی ارسال کند.


قرار شد از مدیران پیشکسوت مدارس سما در مراسم سی امین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن تجلیل به عمل آید.


بازدید و جلسات هیأت رئیسه بصورت مستمر و ادواری در مدارس سما صورت پذیرد.


قرار شد از عملکرد بسیار خوب آموزشکده سما و مدارس تحت پوشش، در روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری آنا از طریق روابط عمومی واحد درج شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته