دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1400 - 17:20

آزمون مرحله انفرادی سیزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی برگزار شد

آزمون مرحله انفرادی سیزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور امروز با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو برگزار شد.
کد خبر : 585956
آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی



به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و کنکور گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آزمون مرحله انفرادی سیزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ با شرکت ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۳۹ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد. این آزمون برای اولین بار به‌صورت کاملاً الکترونیک و در محل آزمون‌های الکترونیک دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام گرفت.


این آزمون در شش حیطه (استدلال بالینی، آموزش پزشکی، مطالعات میان‌رشته‌ای علوم انسانی و سلامت، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم) از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه آغاز و با توجه به نوع حیطه بین ۲ ساعت تا ۴ ساعت و نیم به طول انجامید.


در هرکدام از حیطه‌ها از طیف وسیعی از سؤالات همچون سؤالات چندگزینه‌ای، سؤالات جور کردنی، سؤالات پازل، KF, SC, CRP, EM, MCQ و ... استفاده شده بود.


بر اساس نتایج این آزمون، در هر حیطه ۹۰ نفر به‌عنوان نفرات برتر انتخاب خواهند شد و در مرحله دوم در دو آزمون انفرادی و گروهی شرکت خواهند کرد.


در نهایت نفرات و تیم‌های برتر هر حیطه بر اساس نتایج آزمون‌های دو مرحله اعلام خواهند شد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مرحله دوم به‌صورت متمرکز در شهریورماه ۱۴۰۰ در شهر تهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته