دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1400 - 16:23

معجزه بسته بندی اثاثیه با نیکا پک

یکی از مراحل اولیه که در اسباب کشی و جابجایی حتما باید صورت گیرد بسته بندی اثاثیه منزل است. چنانچه این امر به شکل صحیح و اصولی و توسط افرادی حرفه ای صورت گیرد قطعا جابجایی و اسباب کشی بدونه هیچ گونه خسارت و دغدغه ای انجام خواهد شد.
کد خبر : 585918
بسته بندی اثاثیه



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، شرکت های معتبر باربری و بسته بندی لوازم منزل قادر به ارائه خدماتی حرفه ایی و به شکلی تخصصی در زمینه باربری و بسته بندی اثاثیه منزل است. چرا که در اسباب کشی، افراد نیازمند آگاهی از اصول و شیوه های بهینه در بسته بندی وسایل منزل هستند تا هنگام جابجایی لوازم بدونه ایجاد کوچکترین خسارتی به مقصد مورد نظر خود برسانند.



کارگر اسباب کشی تهران


در فرایند بسته بندی وسایل و حمل آنها به محل جدید، چنانچه در هر مرحله کار به خوبی انجام نشود احتمال شکستن و آسیب دیدن لوازم به شدت افزایش می یابد. از آنجا که بسته بندی و حمل هر وسیله دارای استانداردها و قواعد خاصی است، جهت جلوگیری از بوجود آمدن انواع خسارت ها، لازم است این فرایند توسط افراد آموزش دیده و متخصص انجام شود.


کارگر اسباب کشی تهران با توجه به دوره های آموزشی که می گذراند، برای بسته بندی و حمل استاندارد تک تک وسایل مانند تلویزیون، یخچال، مبل، میز اداری و... از روش های منحصر به فردی استفاده می کند. به این ترتیب احتمال بروز خسارت به حداقل خود می رسد و شما می توانید با خیالی آسوده، اسباب کشی خود را انجام دهید.


نکات مهم هنگام اسباب کشی


یک سری اصول و شیوه های اساسی در اسباب کشی وجود دارد که رعایت و تبعیت از آن ها منجر به آسان شدن کارها خواهد شد. در ادامه به برخی از مهمترین نکاتی که باید هنگام بسته بندی وسایل منزل و حمل آنها بدانید اشاره خواهیم کرد:



  • لیستی از کارها و وسایلی که نیازمند بسته بندی هستند را تهیه کنید این کار شما را در بسته بندی بهتر و با دقت بیشتر، یاری می رساند.

  • وسایل مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه منزل و یا شرکت را از قبل آماده سازید.

  • بهتر است اثاثیه را قبل از بسته بندی تمیز کنید.

  • از کارتن های مستحکم برای لوازم و ظروف شکستنی استفاده شود. این امر موجب جلوگیری از ایجاد خسارت خواهد شد.


کارگر اسباب کشی تهران


شیوه های اصولی بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی


بسته بندی اثاثیه منزل و نوع خودرو مورد استفاده برای حمل لوازم به سمت مقصد، با توجه به میزان و نوع اثاثیه متفاوت خواهد بود. بهترین راهکار برای افرادی که قصد اسباب کشی و جابجایی دارند، سپردن فرایند بسته بندی اثاثیه منزل در تهران به افراد باتجربه و متخصص در این زمینه می باشد.


افرادی که با عنوان شغلی کارگر اسباب کشی تهران فعالیت می کنند، با داشتن سال ها تجربه و تخصص، آماده ارائه سرویس های خدماتی به صورت شبانه روزی هستند و این خدمات را بدونه اینکه لوازم شما دچار اندکی خسارت شوند انجام خواهند داد.


از کارتن های مناسب برای بسته بندی وسایل استفاده کنید


برای بسته بندی وسایل منزل از کارتن هایی با جنس و ضخامت گوناگون استفاده می شود. انتخاب هر نوع کارتن به مواردی مانند: سنگینی یا سبکی وسایل، حجم و تعداد لوازم، جنس وسیله ها و... بستگی دارد.


اگر کارتن ها را خیلی سنگین کنید ممکن است در میانه راه، لوازم از زیر کارتن به زمین بریزد و آسیب های جدی به آن ها وارد شود. بهتر است کارتن های بزرگ را برای بسته بندی وسایل سبک استفاده کرده و از کارتن های چند لایه محکم نیز برای بسته بندی ظروف و اثاثیه سنگین تر بهره بگیرید.


استفاده از برچسب روی کارتن اسباب کشی


با قرار دادن برچسب هایی بر روی کارتن ها محتویات درون کارتن ها را مشخص سازید تا در زمان حمل و جابجایی، کارگر اسباب کشی تهران با توجه به این برچسب ها احتیاط لازم را در زمان چیدمان در کامیون حمل بار و جابجایی داشته باشد.


نوشتن اطلاعات محتویات کارتن بر روی آن، می تواند بعد از اتمام جابجایی، در چیدمان آسان و سریع خانه بسیار تاثیرگذار باشد.


شرکت بسته بندی و باربری نیکا پک با در اختیار داشتن انواع لوازم مورد نیاز برای بسته بندی استاندارد و استفاده از افرادی حرفه ای تحت عنوان کارگر اسباب کشی تهران، خدمات خود را با بهترین کیفیت و بدون کوچکترین آسیب دیدگی ارائه می دهد.


استفاده از برچسب روی کارتن اسباب کشی


در بسته بندی ظروف حساس نهایت دقت را بکار گیرید


در زمان بسته بندی اثاثیه منزل حتما از لوازمی همچون کاغذهای باطله، پارچه هایی در سایزهای متفاوت، نایلون های حبابدار که نقش ضربه گیر را دارند، چسب های نواری و ماژیک با رنگ های متفاوت استفاده کنید.


می توان از لباس هایی که کهنه شده اند و دیگر قابل استفاده نیستند نیز برای پر کردن فضای خالی بین لوازم در کارتن بهره برد. این کار مانع از وارد شدن آسیب به ظروف شکستنی و سایر اثاثیه می شود.


در زمان بسته بندی اثاثیه خانه به این نکته نیز توجه شود که لوازم مشابه را با هم بسته بندی کرده تا در زمان چیدمان مجدد آنها کمتر دچار مشکل شوید.


برای بسته بندی لباس ها از کارتن مخصوص لباس استفاده کنید


راهکار های متفاوتی برای بسته بندی لباس وجود دارد که بهترین آنها استفاده از کارتن های رگال دار است چرا که این نوع از کارتن ها به دلیل دارا بودن رخت آویز از چروک شدن لباس ها در زمان اسباب کشی و جابجایی جلوگیری می کند.


استفاده از این نوع از کارتن ها چیدمان مجدد و حمل لباس ها را در زمان جابجایی برای شما آسان تر خواهد کرد.


کارتن مخصوص بسته بندی لباس


نکات مهم بسته بندی تلویزیون در اسباب کشی


نکته مهم: هنگام بسته بندی لوازم برقی، اتصلاتی که قابل جداسازی هستند را جدا سازید.



  • در زمان بسته بندی تلویزیون ها و سایر لوازم برقی، در صورت امکان سیم ها و سایر اتصالات را جدا کرد و هریک را به شکلی جداگانه بسته بندی نمایید.

  • برای بسته بندی تلویزیون بهتر است از کارتن اصلی خود استفاده شود، ولی اگر کارتن اصلی آن را در اختیار ندارید می توانید از طریق تماس با شرکت نیکا پک کارتنی مناسب را برای بسته بندی تلویزیون خویش تهیه نمایید.

  • بهتر است در هنگام بسته بندی تلویزیون از شخص دیگری برای حمل و جابجایی بهره بگیرید. چرا که ممکن است تلویزیون آسیب ببیند.


افرادی که به عنوان کارگر اسباب کشی تهران در شرکت نیکا پک فعالیت می کنند، با استفاده از تجهیزاتی همچون نایلون ها و فوم های ضربه گیر و... به خوبی ابتدا تلویزیون شما را پوشش داده و با قرار دادن در کارتن های مناسب، آن را بسته بندی می کنند.


در نهایت با استفاده از شیوه های اصولی به شکلی صحیح در کامیون مخصوص حمل بار، قرار داده می شود تا تلویزیون بدون مشکل به محل سکونت جدید منتقل گردد. کارگران اسباب کشی، لوازم را تا مقصد با نهایت دقت حمل کرده و آنها را بدون آسیب دیدگی جابه جا می نمایند.


اصول بسته بندی مبلمان منزل


برای بسته بندی مبلمان اصولی وجود دارد که نیازمند تجربه است. در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم نمود:



  • بهتر است در ابتدا پارچه های محکم، دارای جنس ضخیم، پتو های مسافرتی و یا فوم های ضربه گیر برای بسته بندی مبلمان خویش تهیه نمایید.

  • از طناب های مخصوص و یا نوار چسب هایی با مقاومت بالا برای محکم کردن محافظ های استفاده شده بر روی مبل استفاده شود.

  • از سلفون ها برای پوشاندن مبلمان چرم استفاده نکنید! زیرا در صورت تماس غیر مستقیم با گرما سبب آسیب دیدن چرم مبلمان شما خواهد شد.

  • چون مبلمان خانه جزو اثاثیه سنگین و حجیم محسوب می شود، بهتر است برای جابجایی از چندین نفر کمک گرفته و آن ها را روی زمین نکشید. چرا که این امر موجب صدمه دیدن پایه های مبل می شود.

  • در زمان چیدمان مبل ها در ماشین باربری سعی کنید در مجاورت اجسام تیز قرار نگیرد که منجر به پاره شدن یا سوراخ شدن مبلمان شود.


نکاتی در رابطه با بسته بندی یخچال


بسته بندی یخچال و حمل آن


یخچال ها جزو حساس ترین لوازم در اثاثیه خانه محسوب می شود چرا که هرگونه آسیبی، فرد را متحمل هزینه های گزافی خواهد نمود. شرکت نیکا پک با دارا بودن کارگران حرفه ای و باتجربه، این توانایی را دارند که یخچال شما را بدون کوچکترین خسارتی حمل نموده و به مقصد برسانند.


بهتر است یخچال را قبل از بسته بندی و جابجایی به طور کامل تخلیه کنید، زیرا این امر از ایجاد صدمه به یخچال جلوگیری می کند. مرحله بعد در بسته بندی یخچال این است که آن را تمیز نمایید. چون در زمان حمل و نقل اگر برفک یخچال پاک نشده باشد ، برفک ها ذوب می شود و باعث آسیب دیدن سایر اثاثیه در زمان جابجایی خواهد شد.


بهتر است کشوهای داخل یخچال را نیز جدا نمود و به طور جداگانه بسته بندی کنید. همچنین توصیه می کنیم پس از چیدمان یخچال در خانه جدید، تا هشت ساعت آن را به برق نزنید.


بهترین شرکت بسته بندی اثاثیه منزل در تهران


یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های بسته بندی و حمل بار، شرکت نیکا پک است که با توجه به داشتن تجربه و تخصص در طی سالیان متمادی فعالیت خود، قادر به ارائه هرگونه خدمات در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل، حمل بار به نقاط مختلف تهران بزرگ و همچنین حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان با بالاترین سطح کیفی می باشد.


این شرکت با داشتن نیروهایی باتجربه و متخصص، و استفاده از لوازم استاندارد برای بسته بندی اصولی و مطمئن وسایل مانند فوم های ضربه گیر، ضربه گیرهای حبابدار درجه یک، سلفون های مخصوص و کارتن ها در سایزها و اندازه های متفاوت قادر به ارائه خدمات بسته بندی و حمل وسایل منزل به شکلی تخصصی است.


شما می توانید با شماره های موجود در سایت نیکا پک (آدرس اینترنتی: nika-pack.com) تماس حاصل فرموده و از مشاوره های این مجموعه حرفه ای، به صورت رایگان استفاده کنید.


برخی از خدمات مهم این شرکت عبارت است از:



  • بسته بندی لوازم منزل در اسباب کشی

  • بسته بندی لوازم شرکت و ادارات

  • اجاره انبار برای وسایل منزل

  • حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان

  • استفاده از کارگر بسته بندی و اسباب کشی به صورت مجزا


سخن پایانی


در آخر سعی کردیم تعدادی از نکات اساسی که در زمان اسباب کشی بهتر است مورد توجه قرار گیرد را برای شما بیان کنیم. امیدواریم با استفاده از این نکات دیگر اسباب کشی و جابجایی امری پرمخاطره و هراس انگیز نباشد و به راحتی و با آسودگی خیال نقل مکان کنید.


منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما عزیزان درمورد نکات گفته شده درمورد باربری و بسته بندی اثاثیه منزل در تهران هستیم.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته