دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 16:11
در کارگاه مالی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز تاکید شد

لزوم بازنگری در نحوه بکارگیری اساتید حق‌التدریس و استفاده بهینه از کارکنان

رئیس اداره نظارت بر عملکرد بیمه و مالیات دانشگاه آزاد اسلامی، بازنگری در نحوه بکارگیری اساتید حق التدریس و استفاده بهینه از کارکنان را از الزامات مهم دانشگاه دانست و خواستار توجه جدی معاونان، مدیران اداری و مالی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به این امر شد.
کد خبر : 58585

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، مهدی ملایی در کارگاه آموزشی آشنایی با قانون کار و تأمین اجتماعی و مسائل و مقررات مالیاتی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با بیان اینکه بحث آموزش های مستمر و کاربردی در مواجه با گرفتاری‌های مالی مؤثر است، اظهار کرد: در بحث آموزش مسائل و مقررات کار و تأمین اجتماعی مربوط به دانشگاه لازم است مدیران مالی در تعامل با سازمان تأمین اجتماعی و دفاع از حقوق دانشگاه و کارکنان مطلع باشند.


وی هدف از برگزاری این کارگاه را اجرای صحیح قوانین و مقررات و پاسخ به ابهامات مالیاتی در نحوه برخورد با سازمان امور مالیاتی طبق قانون بیان کرد و بازنگری در نحوه بکارگیری اساتید حق التدریس و استفاده بهینه از کارکنان را از الزامات مهم دانشگاه دانست و خواستار توجه جدی معاونین، مدیران اداری و مالی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به این امر شد.



معاون اداری مالی واحد شیراز در مراسم افتتاحیه این کارگاه اظهار کرد: جلسه امروز در راستای این است که ما بیشتر با قوانین و مقررات، استاندارهای حسابداری و حسابرسی، بیمه و مالیات، تجارت، استخدام و... با آخرین تغییراتی که در خصوص بیمه و مالیات صورت گرفته است آشنا شویم.


حمید صالحی گفت: این کارگاه‌ها بسیار مهم است و رسالت شورای تخصصی اداری مالی این است که همه واحدها با یک روش یکنواخت و با وحدت رویه به یک شکل عمل کنند تا مشکلات دانشگاه را حل کنند.


به گزارش آنا، کارگاه آموزشی آشنایی با قانون کار و تأمین اجتماعی و مسائل و مقررات مالیاتی با حضور داوود مصطفی زاده کارشناس اداره بیمه و مالیات دانشگاه، معاونان و مدیران اداری مالی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به مدت دو روز به میزبانی واحد شیراز برگزار شد و شرکت کنندگان در این کارگاه مسائلی از قبیل: بازنگری در خصوص نحوه بکارگیری اساتید حق التدریس، استفاده بهینه از کارکنان و جمع آوری سوابق بیمه ای در راستای بازنشستگی کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته