دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 15:28

تجلیل از پژوهشگران برتر در دانشکده سمای مهاباد

آیین قدردانی از فعالان برتر عرصه تحقیق و پژوهش مرکز آموزشی و فرهنگی سمای مهاباد با حضور مسئولان و رؤسای ادارات شهرستان، مدیران دبیرستان های سطح شهر مهاباد، استادان، کارکنان، دانشجویان و دانش آموزان در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده سمای مهاباد برگزار شد.
کد خبر : 58577

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مهاباد با تبریک هفته پژوهش، به بیان نقش و جایگاه پژوهش و تأثیر آن در پیشرفت علم و تکنولوژی پرداخت.


دکتر حسن رشیدی افزود: سما با تعریف حوزه پژوهش در آموزشکده و رابطین پژوهشی در مدارس همگام با فعالیت آموزشی، فعالیت های پژوهشی را نیز در اولویت برنامه های خود دارد که براین اساس امر پژوهش در این مرکز آموزشی در 27 رشته فنی و حرفه ای صورت می گیرد.


رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای مهاباد در تشریح فعالیت­های پژوهشی این دانشکده در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری برنامه های متنوعی از قبیل مسابقه اسکیس، پوستر، عکاسی، کتابخوانی در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشجویان پنج گروه آموزشی و انتخاب پژوهشگر برتر و تقدیر از فعالان و عوامل اجرایی عرصه پژوهش به اجرا درآمده است.


دکتر وریا کریمی، مدیر پژوهش این مرکز آموزشی با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله حوزه پژوهش، به بیان ویژگی های پژوهش با رویکرد فنی و حرفه ای پرداخت.


دکتر سلیمان رسولی، رابطه پژوهشی دبیرستان پسرانه سما و پژوهشگر برتر سال 94 به ارائه توضیحاتی درباره جشنواره خوارزمی و پژوهش پرداخت.


اجرای موسیقی، اجرای بارگذاری سازه ماکارونی، قدردانی از دانشجویان و دانش آموزان فعال پژوهشی و پذیرایی از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم به اجرا درآمد.


دانشکده سمای مهاباد از سال 83 شروع به فعالیت کرده و اکنون دارای 1200 نفر دانشجو در 26 رشته تحصیلی است که اکنون نیز رشته تحصیلی نقشه برداری برای جذب دانشجو به رشته های این مجموعه آموزشی و فرهنگی افزوده شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب