دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1394 - 12:36
مهدی مهدوی:

از مردم ایران بابت درگیر‌ی‌ام عذرخواهی می‌کنم/ بازیکن ایتالیایی به سعید معروف هم فحش داد!

پاسور تیم والیبال بانک سرمایه گفت: از همه مردم ایران برای درگیری که به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم اما جای تاسف دارد بازیکنی که خارجی است و پول از ایران می‌گیرد، به همه ما فحش می دهد.
کد خبر : 58576

مهدی مهدوی درخصوص حواشی که بعد از بازی مقابل پیکان به وجود آمد، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «متاسفانه در بازی مقابل بانک سرمایه اتفاقاتی افتاد که شایسته والیبال ایران نبود. اما مقصر تیم بانک سرمایه نبود چراکه از ابتدای بازی، بازیکن ایتالیایی تیم پیکان برای ما کری می‌خواند و فحش می داد.»


وی افزود: «شهرام محمودی یکی از بازیکنان بدون حاشیه والیبال ایران است و در کمتر بازی خشم او را دیده‌ایم اما در مقابل این بازیکن نتوانست تحمل کند و به سمت او رفت. بهتر است کسانی که هم اکنون ما را نقد می کنند پیش خودشان بگویند مگر چه اتفاقی افتاد که بازیکنان این چنین عصبانی شده‌اند؟»


پاسور تیم بانک سرمایه در ادامه بیان کرد: «من چند سال است که در خدمت والیبال ایران هستم و رزومه‌ام برای همه مشخص است. تاکنون هیچ بی احترامی به کسی نکردم اما در مورد این بازیکن صبرم تمام شد. مگر من خانواده ام را از سر راه آوردم که چنین به من و خانواده ام فحش و ناسزا می‌گوید؟!»


مهدوی عنوان کرد: «بازیکنان تیم ملی چند سال است در کنار یکدیگر بازی می کنند در بسیاری از مواقع ما برای یکدیگر کری می‌خوانیم اما هیچ زمانی بی‌احترامی به یکدیگر نکردیم. جای تاسف دارد بازیکن خارجی در لیگ ما به همه توهین می‌کند اما مسئولان هیچ کدام این مسئله را پیگیری نمی کنند.»


ملی‌پوش والیبال ایران خاطرنشان کرد: «من در این چندسالی که بازیکن تیم والیبال هستم همیشه از حواشی به دور بودم و سابقه من برای همگان مشخص است اما همین بازیکن چندسال پیش هم در ایتالیا به سعید معروف فحش و ناسزا داده است و دقیقا همان رفتار را هم اکنون در لیگ ما انجام می‌دهد. جای تاسف دارد بازیکنی که خارجی است و پول ایران را می گیرد به همه ما ناسزا و فحش می‌دهد.»


مهدوی تصریح کرد: «اگر در بازی روز یکشنبه داور عملکرد خوبی داشت این حواشی به وجود نمی آمد. متاسفانه نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که همه صحنه فحش و ناسزای این بازیکن را دیده‌اند اما تنها کسی که ادعا می‌کند آن را ندیده داور است. به هر حال این اتفاقات شایسته والیبال ایران نیست و من از تمام مردم ایران و پیشکسوتانی که در سالن حضور داشتند عذرخواهی می کنم اما حقیقتا چاره‌ای در برابر بی‌احترامی این بازیکن نداشتم.»


پاسور بانک سرمایه در پایان به شکایت بازیکن ایتالیایی اشاره کرد و گفت: «اگر قرار باشد او از راه قانونی این موضوع را پیگیری کند من هم این کار را خواهم کرد و از حق ایران و خانواده ام نمی گذرم. مسلما تمام کسانی که به ما انتقاد می کنند اگر فیلم بازی را بازبینی کنند متوجه فحش ها و ناسزاهای این بازیکن خواهند شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته