دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1400 - 16:03
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی بیان کرد:

مونتاژ موتورهای ۲۰۰ اسب بخار برای نخستین بار در کشور

امیر رستگاری از رونمایی ۲۰ دستاورد علمی در نمایشگاه دستاوردهای سازمان صنایع دریایی خبر داد.
کد خبر : 585752
دستاوردهای سازمان صنایع



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، نمایشگاه دستاوردهای سازمان صنایع دریایی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی در مشهد افتتاح شد.


امیر رستگاری، رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی گفت: در این نمایشگاه ۲۰ دستاورد علمی و فناوری سازمان صنایع دریایی که همه ساخت نیروهای جوان و متخصص داخلی است در یکی از زیر مجموعه‌های سازمان صنایع دریایی رونمایی شده است.


رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی افزود: موتورهای برون نصب بنزینی دریایی، آزمایشگاه تست هیدرودینامیک پروانه‌های گام متغیر، سیستم‌های پیش برنده واتر جت، سیستم‌های پروانه‌های گام متغیر شناورها و سامانه‌های کنترل خردگی هوشمند دریایی از جمله دستاوردهای رونمایی شده در این نمایشگاه است.


وی گفت: همچنین خط مونتاژ موتورهای ۲۰۰ اسب بخار بنزینی دریایی برای نخستین بار در کشور طراحی و در این نمایشگاه رونمایی شده است.


امیر رستگاری افزود: علاوه بر حوزه نظامی آمادگی داریم در حوزه گردشگری و شیلات نیز با توان متخصصان داخلی خدمت رسانی کنیم.


تقویت شرکت‌های دانش بنیان در وازرت دفاع


سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان را در وزارت دفاع تقویت می‌کنیم تا بتوانیم از دستاوردهای نیروهای جوان و متخصص این سازمان‌ها در حوزه‌های غیرنظامی هم استفاده کنیم.


وی افزود: معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری هم پشتیبانی لازمرا در این خصوص انجام می‌دهد.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب