دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه دهدشت:

شرکت در انتخابات سبب شکل‌گیری نهادهای قوی و کارآمد می‌شود

امام جمعه دهدشت اظهار کرد: شرکت در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی و شکل‌گیری نهادهای قوی و کارآمد می‌شود.
کد خبر : 585705
مراسم سالگرد امام در دهدشت



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دهدشت، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد با حضور رئیس، هیئت‌رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.


امام جمعه دهدشت در این مراسم با تأکید بر خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی حضرت امام‌خمینی(ره) گفت: همه خصوصیات اخلاقی امام(ره) جنبه خدایی داشت، ایشان فردی حق‌پذیر، قانون‌مدار و دارای سعه صدر بود که برای هرکدام از اینها می‌توان نمونه‌های بی‌شماری را از زندگی ایشان یادآور شد.


حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با برشمردن خصوصیات بارز امام(ره) افزود: اعتماد و ایمان مردم به حضرت‌امام(ره)، افزون بر وجهه دینی و پایگاه معنوی ایشان از طریق فرایند تاریخی مبارزه و مقاومت به وجود آمده بود.


وی انتخابات پیش‌رو را یادآور شد و اضافه کرد: شرکت در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی و شکل‌گیری نهادهای قوی و کارآمد می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت نیز در این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام‌خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد گفت: خدایی‌بودن، از ویژگی‌های امام راحل بود و همه امور زندگی‌اش، رفتار و گفتارش برای رضای خدا بود.


حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد اضافه کرد: حضور در مراسم و تجدید میثاق با آرمان‌های آن عزیز سفرکرده، گامی برای اقتدار و عزت ایران اسلامی است و نباید از درس‌های واقعه ۱۵ خرداد ۴۲ غافل شویم، قیامی که به‌دلیل روشنگری‌های امام راحل از رژیم شاه به وقوع پیوست.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته