دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دی‌کاپریو پس از بازگشتن از گور به «اتاق شلوغ» می‌رود

لئوناردو دی‌کاپریو به عنوان تهیه‌کننده «اتاق شلوغ» بار دیگر با شرکت تولید کننده فیلم «بازگشته از گور» همکاری می‌کند.
کد خبر : 5856

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، لئوناردو دی‌کاپریو ستاره هالیوود که این روزها سرگرم بازی در فیلم «بازگشته از گور» (The Revenant) آلخاندرو گونزالس اینیاریتو، کارگردان «مرد پرنده» برنده جایزه اسکار 2015 است، بار دیگر با گروه تهیه‌کنندگان این فیلم از شرکت نیو ریجنسی و این بار در مقام تهیه‌کننده همکاری می‌کند.


به نوشته ورایتی، مورد جدید همکاری لئوناردو دی‌کاپریو و استودیو نیو ریجنسی «اتاق شلوغ» (The Crowded Room) نام دارد. «اتاق شلوغ» اقتباسی است از کتابی غیر داستانی به قلم دنیل کیز درباره بیلی میلیگان، اولین شخصی که موفق شد از اختلال چند شخصیتی بودن به عنوان دلیلی بر تبرئه خود در دادگاه کیفری بهره ببرد.


جیسن اسمیلوویچ و تاد کاتزبرگ فیلم‌نامه «اتاق شلوغ» را نوشته‌اند. داستان درباره بیلی مالیگان است که در اواخر دهه 1970 به اتهام شرکت در سرقت مسلحانه و سه فقره تجاوز به عنف در دانشگاه دولتی اوهایو محاکمه می‌شد و چون به سندروم اختلال چندشخصیتی مبتلا بود، توانست هیأت منصفه را متقاعد کند که شخصیتهای دیگرش مرتکب جرم شده‌اند و به این ترتیب حکم برائت بگیرد.


دی‌کاپریو این فیلم را با همکاری جنیفر داویسن و آلکساندرا میلچن تهیه می‌کند و هنوز مشخص نیست که آیا به عنوان بازیگر نیز در فیلم نقشی خواهد داشت یا نه.


لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر نویسنده و تهیه‌کننده متولد 1974 در هالیوود لس‌آنجلس، از سن پانزده سالگی با بازی در چند سریال تلویزیونی فعالیت حرفه‌ای بازیگری را شروع کرد. اولین نقش مهم سینمایی او در سال 1993 بازی در فیلم «زندگی این پسر» مایکل کیتن جونز در کنار رابرت دنیرو بود و فیلم پرطرفدار «تایتانیک» جیمز کامرون در سال 1997 او را به یک ستاره تبدیل کرد. دی‌کاپریو پس از آن در فیلم‌هایی مانند «دار و دسته‌های نیویورکی»، «اگه می‌تونی من رو بگیر»، «هوانورد»، «رفتگان»، «الماس خونین»، «یک مشت دروغ»، «جزیره شاتر»، «گتسبی بزرگ» و «گرگ وال استریت» بازی کرد و پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد. وی یکی از دوازده سفیر صلح و همچنین سفیر حسن نیت از طرف سازمان ملل متحد است.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته