دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 16:01

لاریجانی در پاسخ به تذکر رجایی: رفع مشکل آلودگی هوا تنها به ارائه طرح و لایحه نیست

رئیس مجلس با بیان اینکه اکنون رفع مشکل آلودگی هوا تنها به ارائه طرح و لایحه نیست، گفت: مشکل آلودگی هوا باید به صورت قانونی حل شود.
کد خبر : 58549

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، عباس رجایی، نماینده اراک و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز -دوشنبه 7 دی‌ماه- پارلمان در تذکری شفاهی اظهار کرد: بنده نسبت به نحوه ارجاع موضوعات کمیسیون‌ها گلایه دارم، چراکه مسائل محیط زیستی جزء وظایف کمیسیون کشاورزی است اما همه مباحث مربوط به مسائل زیست‌محیطی به کمیسیون‌های دیگر مجلس ارجاع می‌شود.


وی خطاب به علی لاریجانی گفت: بنده کار به تفکرات همکاران دیگر ندارم، اما شما می‌دانید که در حوزه آلودگی هوا کمیسیون کشاورزی طرحی را آماده کرده که مدت‌هاست در دستور کار پارلمان قرار دارد اما بررسی آن در صحن علنی مجلس شروع نشده است.


رجایی تصریح کرد: به هر حال ریشه مسائل در آلودگی هوا باید حل شود، از این رو تقاضا دارم که طرح کمیسیون کشاورزی درباره آلودگی هوا طبق اصل 85 قانون اساسی بررسی شود یا با اولویت در دستور کار خانه ملت قرار دهید.


علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به تذکر رجایی گفت: اکنون رفع مشکل آلودگی هوا تنها ارائه طرح و لایحه نیست، البته این موضوع را باید به صورت قانونی حل کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آلودگی هوا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب