دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

میلاد میداوودی: مشکلی با جلالی ندارم/ سایپا می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد

مهاجم سایپا گفت: با تجربه بالای که داشتیم، برنده شدیم. گسترش فولاد یکی از بهترین تیم های رقابت‌های لیگ است.
کد خبر : 58541

میلاد میداوودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در تبریز ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان گسترش فولاد که بازی جوانمردانه‌ای را ارائه کردند، اظهار داشت: «بازی سختی بود، گسترش واقعا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است، آنها منظم بازی می کنند و به خوبی برنامه‌های تاکتیکی‌شان را روی زمین انجام می‌دهند. کادر فنی خیلی خوبی هم دارند و فکر می‌کنم آنها برابر ما یکی از بهترین بازیهای خودشان را انجام دادند ولی به هر حال ما با تجربه بازیکنانمان توانستیم این بازی را ببریم و سه امتیاز بازی را بگیریم.»


وی افزود: «ما به شدت به این سه امتیاز احتیاج داشتیم چون هفته قبل هم به‌رغم بازی خوبی که انجام داده بودیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم اما نتیجه خوبی به دست نیاوردیم. خدا رو شکر می‌کنم سه امتیاز این بازی را گرفتیم و ان‌شاءالله در بازی بعدی هم بتوانیم پیروز شویم و روند خوبمان را ادامه بدهیم.»


مهاجم سایپا در مورد ضربات ایستگاهی که در این فصل سه امتیازهای مهمی را برای این تیم به ارمغان می آورد، خاطرنشان کرد: «سعی کردم همانند گذشته که شوت‌هایم گل می شد این فصل هم ضرباتم درون دروازه قرار بگیرد. برابر گسترش هم موفق شدم گلزنی کنم. اتفاقی که سال گذشته هم رخ داد. به نظرم استادیوم اختصاصی گسترش برای من خوش یمن بوده است.»


میداوودی در رابطه با اینکه با سرمربی تیم سایپا مشکلاتش حل و فصل شده است یا نه هم خاطر نشان کرد: «دیگر مشکلی بین من و جلالی نیست، من بازیکن سایپا هستم و تمام تلاش خودم را برای این تیم انجام می دهم و امیدوارم تا آخر فصل بتوانم با ادامه این روند مثمرثمر باشم.»


وی در پایان با اشاره به اینکه سایپا نتایج خوبی را در بازی‌های اخیر گرفته است تصریح کرد: «فکر می کنم بازیکنان و مجموعه خوبی را در اختیار داریم و اگر سایپا می‌خواهد سهمیه آسیا را بگیرد امسال بهترین سال برای گرفتن این سهمیه است چون واقعا تیم خوبی در اختیار داریم و ان‌شاءالله به این مهم دست پیدا کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته