دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 14:00

نجابت: لاریجانی در قم سر لیست اصولگرایان خواهد بود/ او معتقد است کارکردن با پایداری‌ها سخت است

حسین نجابت درباره فقدان لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان گفت: آقای لاریجانی معتقد است که کار کردن با پایداری‌ها سخت است و این حرف آقای لاریجانی شاید درست باشد.
کد خبر : 58531

حسین‌ نجابت نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره حضور مستقل لاریجانی در انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: آقای لاریجانی نمی‌تواند از طیف اصولگرایان جدا شود، او در ائتلاف اصولگرایان هم هست.


وی افزود: آقای لاریجانی می‌گوید به خاطر اینکه من رئیس یک قوه هستم نمی‌توانم وارد کار تشکیلاتی انتخابات شوم چرا که انتظارات از من بالاست.


این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: اگر در قم لیست انتخاباتی بدهند، قطعاً آقای لاریجانی در صدر لیست اصولگرایان خواهد بود.


نجابت در پاسخ به این سؤال که «یعنی شما معتقدید که نپیوستن آقای لاریجانی به ائتلاف اصولگرایی به خاطر وجود پایداری‌ها در این ائتلاف نبوده است؟»، تأکید کرد: اصولگراها یک طیف هستند و این طیف چند جریان دارد، در مبانی با هم مشترک‌اند ولی در مصداق‌های مختلف اختلاف نظر دارند. آقای لاریجانی معتقد است که کار کردن با پایداری‌ها سخت است و این حرف او شاید درست باشد از این رو همانطور که می‌بینید ائتلاف اصولگرایی به عنوان اصولگرایی نیست پس همه طیف‌ها می‌توانند در این جریان باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته