دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

وزیر ورزش: پرسپولیس روند صعودی دارد/ مشکلات داوری در حال حل شدن است

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از تمرینات پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس همگی جوان و باانگیزه هستند و کادر مدیریت و رهبری بسیار خوبی دارد که امیدوارم توفیقاتش بیشتر شود.
کد خبر : 58524

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد و از تمرینات این تیم بازدید کرد.


محمود گودرزی در گفت و گو با خبرنگار آنا، در خصوص علت حضورش در تمرینات این تیم گفت: «پرسپولیس یک تیم ارزشمند و مردمی است. امیدوارم که حواشی اجازه دهند این تیم نتایج خوبی بگیرد و روز به روز موفقیتش بیشتر شود. بازیکنان پرسپولیس همگی جوان و باانگیزه هستند و کادر مدیریت و رهبری بسیار خوبی دارد که امیدوارم توفیقاتش بیشتر شود.»


وی با اشاره به اینکه آیا قصد دارد به دیگر تیم ها نیز سرکشی کرده و از تمرینات آنها بازدید کند؟ اظهار کرد: «یکی از برنامه های من این است که هر زمان فرصت داشته باشم به تیم های دیگر سرکشی کرده و تمرینات آنها را بررسی کنم.»


همچنین وزیر ورزش و جوانان به محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس گفت: «مشکلات مالیاتی برانکو و کادر فنی را پیگیری خواهیم کرد. هم اکنون پرسپولیس شرایط خوبی در جدول دارد و بازی های خوبی ارائه داده است.»


گودرزی ادامه داد: «مشکل داوران هم در حال حل شدن است. همه ورزشکاران و مربیان باید اخلاق‌مدار و جوانمرد باشند. خوشبختانه پرسپولیس در حال صعود است و اگر به ترکیب تیم دست نزنند با همین شرایط وضعیت خوبی پیدا خواهد کرد. امیدوارم که حواشی روز به روز کمتر شود و کسی برای این تیم مزاحمت ایجاد نکند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته