دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 14:20

لاریجانی در پاسخ به تذکر سلیمی: کنگره آمریکا دچار انفعال شده‌ و تصمیمات کودکانه می‌گیرد

رئیس مجلس با اشاره به تصمیمات اخیر کنگره آمریکا گفت: تصمیماتی که کنگره آمریکا می‌گیرد نشان می‌دهد که نمایندگان آن دچار انفعال شده‌اند و برای خروج از این انفعال، تصمیمات کودکانه می‌گیرند.
کد خبر : 58515

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس در جلسه علنی امروز ـ دوشنبه ـ پارلمان در تذکر شفاهی اظهار کرد: تصمیمات اخیر کنگره آمریکا نقص برجام است و باید اقدام مناسبی در مقابل این تصمیم کنگره صورت گیرد.


وی افزود: همچنین دولت باید بودجه سال 95 کل کشور را 15 دی‌ماه ارائه می‌کرد که تاکنون این کار را نکرده است و این تخلف است.


علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر سلیمی اظهار کرد: دولت باید 15 آذر بودجه را ارائه می‌داد و این دیرکرد دولت در ارائه بودجه قطعا تخلف است.


وی با اشاره به تصمیمات اخیر کنگره آمریکا گفت: تصمیماتی که کنگره آمریکا می‌گیرد نشان می‌دهد که نمایندگان آن دچار انفعال شده‌اند.


رئیس مجلس ادامه داد: آنها برای خروج از این انفعال، تصمیمات کودکانه می‌گیرند و اخیرا موضوع دست گذاشتن بر اموال ایران را مطرح کرده‌اند.


لاریجانی ادامه داد: دست گذاشتن روی اموال ایران از سال‌ها قبل مطرح بوده است و این کار ستمکارانه‌ای است. آنها به بهانه‌ای غلط عملا دست به سرقت زده‌اند. باید بدانند که حتما پاسخ قاطعی را از سوی ایران خواهند شنید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته