دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
افراسیاب:

شناسایی ظرفیت‌های منطقه سیستان رسالت دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه زابل، شناسایی ظرفیت‌های منطقه سیستان در کنار معضلات و مشکلات را از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.
کد خبر : 585143
مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی زابل

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زابل، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل با پیمان افراسیاب، رئیس دانشگاه زابل دیدار و درباره همکاری‌های مشترک تبادل‌نظر کردند.


رئیس دانشگاه زابل در این دیدار به ویژگی‌های دانشگاه‌های نسل اول تا سوم پرداخت و گفت: دانشگاه‌های منطقه سیستان با وجود خدمات بسیار و تربیت نیروی انسانی متخصص باید به رفع مسائل و معضلات منطقه بپردازند.


افراسیاب، شناسایی ظرفیت‌های منطقه سیستان در کنار معضلات و مشکلات را از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل دانست و بیان کرد: دانشگاه‌ها به‌عنوان یک ید واحد با هم‌افزایی درصدد رفع موانع و تقویت ظرفیت‌های موجود منطقه در راستای کمک به مردم سیستان برآمدند.


وی از فعالیت‌های مشارکتی دانشگاه‌های منطقه سیستان استقبال و بیان کرد: خدمات دانشگاه در سیستان مثبت بوده، از شأن و جایگاه مردم و رسالت دانشگاه‌ها فاصله زیادی داشته است.


رئیس دانشگاه زابل با اشاره به جایگاه تمدن‌سازی دانشگاه‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها طبق منویات مقام معظم رهبری باید در راستای تمدن‌سازی در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی حرکت کنند.


به گزارش آنا، در این دیدار درباره مشارکت دانشگاه زابل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل در برگزاری همایش علمی و تخصصی «قیام مردم سیستان به خونخواهی امام حسین علیه‌السلام» تبادل‌نظر شد.


مقرر شد دبیرخانه دائمی این همایش با مشارکت این دو دانشگاه تأسیس و محرم سال آینده این همایش در سطح ملی و بین‌الملل برگزار شود.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته