دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 14:10

تاجگردون: گزارش عملکرد مجلس در اختیار هیئت‌ رئیسه قرار دارد/ کوچک‌زاده: سه ماه است تأخیر دارید

تاجگردون تأکید کرد: گزارش عملکرد بودجه مجلس به هیئت‌ رئیسه داده شده است، براساس تذکری که آقای کریمی‌قدوسی دادند این گزارش را در اختیار ایشان قرار دادیم تا بگویند که از این گزارش قانع شده‌اند یا نه. ایشان پاسخی در این زمینه ندادند.
کد خبر : 58511

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران در مجلس در جلسه علنی امروز پارلمان در تذکر شفاهی در پاسخ به تذکر مهدی کوچک‌زاده که گفته بود گزارش عملکرد بودجه مجلس باید شهریورماه ارائه می‌شد ولی تاکنون ارائه نشده است، اظهار کرد: ما گزارش عملکرد بودجه مجلس را در اختیار دیوان محاسبات و هیئت‌رئیسه و دفتر رئیس مجلس هم قرار دادیم. ارقام و اعدادی از این گزارش در آمده است که نیاز بود به خارج از مجلس نیز ارائه شود. در هر صورت گزارش در اختیار هیئت‌ رئیسه قرار دارد.


پیش از اینکه تاجگردون تذکرش را بدهد از آنجایی که صندلی‌اش نزدیک صندلی غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت و مجلس بود، جعفرزاده فریاد زد که به استعفای کوچک‌زاده هم رسیدگی کنید.


تاجگردون پیش از اینکه وارد تذکرش شود، گفت: آقای جعفرزاده می‌گوید که به استعفای آقای کوچک‌زاده نیز رسیدگی کنید.


در ادامه، پس از اینکه تاجگردون تذکرش را مطرح کرد، کوچک‌زاده فریاد زد: شما باید شهریورماه این گزارش عملکرد بودجه‌ای مجلس را ارائه می‌کردید. سه ماه است که تأخیر دارید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته