دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا

واکنش مدیرعامل ذوب آهن به اضافه خدمت سینا عشوری در تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: سینا عشوری 21 ماه باید در تراکتور بازی کند و زمانی که این مدت تمام شد دیگر لزومی ندارد در این باشگاه بماند.
کد خبر : 58508

سعید آذزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضع بازیکنان سرباز و دستور جدید نظام وظیفه مبنی بر اینکه بازیکنان سرباز باید شش ماه دیگر هم دوران خدمت خودشان را سپری کنند، اظهار داشت: «قانون خدمت سربازی برای همه یکسان است و هر جوان ایرانی باید این دوران را سپری کند. در مورد فوتبالیست‌ها هم باشگاه‌هایی در نظر گرفته شد و مدتش هم 21 ماه اعلام شد. اما زمانی که مدت سربازی آنها طبق قانون 21 ماه تمام شد، این بازیکنان باید به باشگاه‌های خودشان برگردند.»


وی ادامه داد: «متاسفانه در چند روز اخیر شاهد اظهارات مسئولان تراکتورسازی مبنی بر اضافه شدن شش ماه دیگر به دوران خدمت بازیکنان سرباز بودیم. سینا عشوری از تیم ما در تراکتورسازی دوران خدمتش را سپری می کند و زمانی که 21 ماه در این باشگاه بازی کرد، دیگر لزومی ندارد که شش ماه اضافه‌تر بخواهد برای این باشگاه بازی کند.»


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با تاکید بر اینکه مقررات خدمت سربازی بازیکنان فوتبال باید اصلاح شود، گفت: « همانطور که ما هم در دوران جنگ در مناطق جنگی خدمت خودمان را سپری کردیم، الان هم جوانان باید این دوره را طی کنند. چیزی است که به صورت قانون درآمده و همه باید از قانون تبعیت کنند. اما مسئله مهم مدت خدمت است. من پیشنهاد می‌کنم که سازمان نظام وظیفه یک مدت خاصی را برای بازیکنان فوتبال در نظر بگیرد، تا باشگاه‌ها تکلیف خودشان را بدانند و برای بازیکنان سرباز هزینه‌های گزاف نکنند.»


آذری در مورد بازی ذوب‌آهن در مقابل ملوان و اشتباهات داوری به سود تیم اصفهانی افزود: «صحنه‌هایی که تلویزیون نشان داد همه بینندگان فکر کردند که داور به نفع ما سوت زد. در حالی که صحنه‌هایی که به ضرر تیم ما بود اصلا در برنامه تلویزیونی نشان داده نشد. در هر صورت ذوب‌آهن حاکم مطلق بازی بود و باید با اختلاف سه گل ملوان را شکست می‌داد.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته