دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1400 - 19:26
مجتبی خورشیدی:

اسکوچیچ نظری بر بازی دوستانه نداشت/ بازیکن نمی‌تواند جای سرمربی تصمیم بگیرد

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ برای آنکه مصدوم نداشته باشیم نظری بر انجام بازی دوستانه نداشت.
کد خبر : 584947
مجتبی خورشیدی

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش خبرگزاری آنا به کیش، مجتبی خورشیدی درباره اردوی تیم ملی در کیش اظهار کرد: تنها تیمی هستیم که باید ۴ بازی انجام دهیم. دوستان از دید خودشان می‌گویند باید بازی دوستانه داشته باشیم در حالی که اسکوچیچ به دلیل فشردگی دیدارها چنین نظری نداشت. او اعتقاد داشت وقتی قرار است در فاصله کوتاه ۴ بازی سنگین انجام دهیم چرا یک بازی دوستانه انجام دهیم که مصدوم بدهیم و بازیکنان خسته شوند. حتی حریفانی هم بودند برای بازی اما نظر کادر فنی چیز دیگری بود که قطعاً باید به آن احترام گذاشت. اگر سه دیدار رسمی داشتیم قطعاً بازی دوستانه هم انجام می دادیم.


وی در مورد اینکه اسکوچیچ دوست نداشت بازی دوستانه برگزار کنیم، بیان کرد: نه اینکه دوست نداشت بلکه برنامه‌اش به شکلی بود که گفت نمی‌خواهیم بازی برگزار کنیم. گفت فقط ‌می‌خواهیم بچه‌ها را بیاوریم و آنها را آماده کنیم. مکاتباتی شده بود و تیم‌هایی هم حاضر بودند بیایند و با ایران بازی تدارکاتی برگزار کنند اما باید تابع برنامه سرمربی باشیم. سرمربی می‌گوید من بازی دوستانه نمی‌خواهم و دلیلش هم منطقی است. هر سه روز یک بار باید یک بازی برگزار کنیم. تنها تیمی هم هستیم که در کل آسیا باید چهار بازی انجام بدهیم درحالی‌که تیم‌های دیگر سه بازی برگزار می‌کنند. 


سرپرست تیم ملی فوتبال درباره ناراحتی بازیکنان از برگزار نشدن بازی دوستانه تصریح کرد: اگر قرار بود بازیکن تصمیم بگیرد، بازیکن را سرمربی می‌گذاشتند. سرمربی تیم ملی هر کسی است باید به وی احترام بگذاریم. نظرش این بوده تیم ملی بازی دوستانه نمی‌خواهد.


وی درباره اینکه امکان تعطیلی زودتر دیدارهای لیگ برتر برای کمک به تیم ملی تأکید کرد: سازمان لیگ با فدراسیون و اسکوچیچ هماهنگ بود و این برنامه‌ها را در جلساتشان گذاشتند. اتفاقاً خود این موضوع یک حُسن است که بازیکنان از کوران مسابقه به اردوی تیم ملی آمدند. این موضوع کار سرمربی را هم راحت تر می‌کند زیرا اگر ۱۰ روز مسابقات را تعطیل می‌کردیم بازیکن آمادگی نداشت. 


خورشیدی در مورد برنامه فردای تیم ملی و پرواز به بحرین گفت: پرواز حدود ساعت ۱۴ است و مستقیم به منامه می‌رویم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته