دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1400 - 16:30

ورود پوچتینو به گزینه‌های سرمربیگری رئال مادرید/ سرمربی آرژانتینی از پاری‌سن‌ژرمن درخواست جدایی کرد

مائوریسیو پوچتینو یکی از گزینه‌های سرمربیگری رئال مادرید شده و از مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خواسته تا از جمع پاریسی‌ها جدا شود.
کد خبر : 584916
مائوریسیو پوچتینو

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، مائوریسیو پوچتینو پس از جدایی زین‌الدین زیدان از رئال مادرید یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم محسوب می‌شود، آن‌هم در شرایطی که او هدایت پاری‌سن‌ژرمن را برعهده داشت.


نشریه «مارکا» اعلام کرد وقتی سه سال پیش زین‌الدین زیدان رئال مادرید را ترک کرد، پوچتینو قرارداد جدیدی را با تاتنهام امضا کرده بود. او در حال حاضر سرمربی پاری‌سن‌ژرمن است و چند ماه پیش هدایت این تیم را برعهده گرفت. با وجود اینکه او متعهد به حضور در تیمش است اما اعتقاد زیادی به این سرمربی آرژانتینی وجود دارد و  رابطه خوبی هم با روسای باشگاه رئال مادرید دارد. جالب اینکه سرمربی آرژانتینی به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درخواست جدایی داده است.


بدون تردید جدایی پوچتینو از پاری‌سن‌ژرمن و نشستن روی رئال مادرید کمی دور از انتظار است، بنابراین گزینه‌های دیگری وجود دارند که می‌توانند هدایت لوس بلانکوس (لقب رئال مادرید) برعهده بگیرند. آنتونیو کونته که توانسته اینتر را قهرمان سری A ایتالیا کند می‌تواند گزینه‌ای جدی برای هدایت سفیدها باشد. رائول هم گزینه‌ای جدی است که محبوبیت زیادی در مادرید دارد و باید دید در آینده نه چندان دور چه کسی سرمربی رئال مادرید می‌شود؟


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته