دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1400 - 11:30
مقتدایی در گفت‌وگو با آنا:

عموم مردم به دنبال مدیران باکفایت هستند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ملت ایران هم‌اکنون بی‌صبرانه به دنبال برگزاری انتخابات برای تغییر هستند.
کد خبر : 584776
مقتدایی

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، افراد پایبند به قانون اساسی، به دنبال نامزد اصلح در انتخابات ۱۴۰۰ هستند، اظهار کرد: عموم مردم به دنبال مدیران باکفایت هستند و مردم کسی را انتخاب کنند که دلش برای کشور بتپد.


وی ادامه داد: رئیس‌جمهور باید از صلاحیت‌های لازم برخوردار باشد و به‌صورت جهادی در صحنه خدمتگزاری حاضر شود؛ رئیس‌جمهور اصلح باید بیشترین وقت را برای رسیدگی به امور مردم وقف کند و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نکند.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید حرف‌های مأیوس‌کننده یک اقلیت را به‌ پای مردم ایران نوشت، گفت: ملت ایران هم‌اکنون بی‌صبرانه به دنبال برگزاری انتخابات برای تغییر هستند. مردم در سخت‌ترین شرایط پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند و این مسئله در ملت ایران نهادینه‌ شده است.


به گزارش آنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و برخی از افراد و جریان‌های سیاسی به دنبال تشویش فضای انتخاباتی در اذهان عمومی هستند؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تصویری با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سخنان مهمی درباره مسائل اخیر انتخابات، بیان راه‌حل‌های عینی و واقعی درباره مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در برنامه‌های انتخاباتی نامزدها را عامل اصلی در افزایش انگیزه مشارکت در انتخابات خواندند و با تبیین بایدها و نبایدهای رقابت‌های انتخاباتی تأکید کردند: اثر نتیجه انتخابات سال‌ها بر زندگی مردم و کشور سایه‌افکن خواهد بود و امیدواریم انتخابات ۲۸ خرداد برخلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران بشود.


انتهای پیام/۴۱۶۳/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته