دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 11:38
در نطق پیش از دستور

ابوترابی‌فرد: مهمترین دغدغه جبهه اسلام، تحکیم وحدت در مقابل نظام سلطه است

نایب رئیس مجلس گفت: مهمترین دغدغه جبهه اسلام، تحکیم وحدت در مقابل نظام سلطه و تحکیم پیوندهای امت اسلام در برابر خویش است.
کد خبر : 58466

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه علنی امروز -دوشنبه 7 دی ماه- را به عهده داشت؛ در نطق پیش از دستور خود با تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام اظهار کرد: این شخصیت که اگر عالم تکوین به نور او روشن نمی شد از نعمت کتاب الهی و آسمانی برای همیشه محروم بودیم.


وی با بیان اینکه «پیامبر گرامی اسلام عامل وحدت جامعه انسانی است»، اظهار کرد: کسانی که به رسول خدا گرویده‌اند باید در حوزه اخلاقی و ایمانی از ایشان پیروی کنند و به هر میزان که در مسیر پیامبر گام برداریم به همان مقدار نیز به یکدیگر نزدیک می‌شویم.


نایب رئیس مجلس پیروان حضرت محمد را پیروان واقعی آیه اشداء علی الکفار دانست و ادامه داد: پیروان پیامبر سخت و استوار در برابر باطل ایستادند و در کنار آن بالاترین سطح محبت و رافت و مودت را در حق یکدیگر روا داشته‌اند.


ابوترابی فرد تصریح کرد: امروز ایران اسلامی مصداق بارز مودت در این راه طولانی است، ملت بزرگ ایران در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی در این راه حرکت کرده‌اند.


وی با اشاره به روز 9 دی گفت:‌ عظمت و حضور ملت در روز 9 دی نماد ایستادگی در برابر طاغوت و آنان که دست در دست ناپاکان جهان داده بودند، بود. امروز ملت یمن این تجربه عزت بخش را تکرار می کنند و ملتهای سوریه و عراق در این راه گام برمی دارند.


نایب رئیس مجلس تصریح کرد: امروز دنیای اسلام جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام نماد اشداء علی الکفار هستند و این مجلس با حضور نمایندگان ادیان مختلف نماد رحماء بینهم است.


وی گفت: دشمن انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها را برای شکستن جبهه اسلام به کار برده است اما ملت ایران در سایه قرآن و رهبری انقلاب این راه را می‌پیمایند.


ابوترابی‌فرد گفت: مهمترین دغدغه جبهه اسلام تحکیم وحدت در مقابل نظام سلطه و تحکیم پیوندهای امت اسلام در برابر خویش است و اگر در این مسیر گام برداریم برکت ان را در زندگی فردی و اجتماعی خویش می‌بینیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته